Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

elektrisk cykel importe fra kina eller?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg er en kinesisk pige som vil gerne import nogle ting til danmark. jeg har fået en god tilbuge fra elektrisk elektrisk cykel firmaer,er der nogen her interesseret at importe elektrisk-cykel fra kina? eller nogen mangle hjælp for import andre ting? I er vilkome at kontakt med mig ved zqw@jubii.dk

MVH

 Zqw

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 03:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg vil ikke skræmme dig med el-cykler, men der er mange ting du skal se efter. 

Jeg har selv besøgt over 10 fabrikker i Kina der laver el-cykler, langt de fleste kunne slet ikke leve op til en fornuftig kvalitet. De SKAL være CE-mærket og det bliver kontrolleret, ikke bare et papir de selv har lavet.

Cyklerne skal have et stelnummer, det har de normalt ikke i Kina. Cyklerne kan ikke bruges i Danmark uden at de bliver bygget om, ellers skal de indregistreres som knallert og altså have nummerplade.  De el-cykler der er i Kina, overholder ikke loven i Danmark. Og så husk lige afgift på batterier Wink

Men så skulle der vist heller ikke være flere forhindringer.

Hvad skal en elcykel da koste? De HELT billige som sælges fra supermarkederne i Kina, bliver ALDRIG godkendt i Danmark eller noget andet EU land.  

Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange fabrikker producere el- cykler i kina, men det mener ikke alle kan blive exporteret, som du sagdt: de skal være CE-mærket, denne fabrikke har ekporteret til to Eu lande for flere år.

Som jeg vider at der er ca. 3 stykker el-cykler fabrikker i denne område af kina er meget fine.FAKTISK deres pris er næsten det dryest melem el- cykler fabikker.  Du har snakkt om el- cykler er meget billige i supermake i kina, det er ligesom i denmark at, du kan købe sofa fra suppermake med en meget lav pris, men det er anden ting i god møble butik, synes du det ikke?  En af det stor forskelg i pris er batterier, men korrekt drift og vedligehold er vigtig til batterier.

Jeg vider ikke kan det være godkendt i denmark, fordi der er ikke så stor transpotion problem i denmark som i kina, vi har få mange menneske på vej, så det er nemere at bruge el-cykle end biler. Men jeg håber at der er nogen vil interest i det. og til sidest naturligvis tak for dig forslag og det må du undskyld for min dårlige dansk.

Fra Shanghai
Tilmeldt 28. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Jens Christensen

www.kinakontakten.com 

Hej jeg har også besøgt over 10 el cykel leverandører i Kina og må give dig ret i at mange ikke lever op til dansk kvalitet standard.

Vi samarbejder dog nu med en leverandør der producerer cykler der meget lever op til dansk kvalitets standard.

De el cykler vi importerer har alle

Stelnummer

Vi har udviklet en teknologi der gør at motoren på cyklen el cyklen ikke tilføjer fart før pedalerne bevæger sig, dette gør at cyklen ikke behøver at indregistreres.

Gear og bremser fra Shimano

CE og TUV godkendt af tyske myndigheder.

Batterier har det helt nye Internationale sikkerhedscertificat der vil være påkrævet i nærmeste fremtid.

I fremtiden vil superprices i Danmark forhandle en stål cykel der lever op til alle danskeres krav og forventniger til kvalitet.

Vi har endnu ikke ingået aftaler på vores aluminiums cykler, men det kan ikke vare længe

MVH

Jens

 

Kinakontakten Vi assisterer Scandinaviske virksomheder i indkøb og produktion på det kinesiske marked.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster det at købe et nyt  stelnummer for en importede cykel?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

DEt kan man ikke umiddelbart købe.

Du skal registreres som cykelimportør, og så får du tildelt et identifikationsnummer / stelnummerserie af myndighederne, som du skal påføre hver cykel du importerer sammen med et fortløbende nummer.

Har du som privatperson importeret en cykel som du nu vil have stelnummer på, så kan du eventuelt henvende dig hos et af de firmaer der er registreret som importør og få dem til at påføre din cykel et dansk stelnummer. Jeg har hørt at nogen tager i omegnen af kr. 500,- for denne service.

Hilsen Morten

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

DEt kan man ikke umiddelbart købe.

Du skal registreres som cykelimportør, og så får du tildelt et identifikationsnummer / stelnummerserie af myndighederne, som du skal påføre hver cykel du importerer sammen med et fortløbende nummer.

Har du som privatperson importeret en cykel som du nu vil have stelnummer på, så kan du eventuelt henvende dig hos et af de firmaer der er registreret som importør og få dem til at påføre din cykel et dansk stelnummer. Jeg har hørt at nogen tager i omegnen af kr. 500,- for denne service.

Hilsen Morten

Ahaa skal man også betale myndighederne for at få tildelt identifikationsnummer / stelnummerserie, hvis man er registret som cykelimportør ?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det koster gratis Big Smile

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk 1000 tak Smile

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 7. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten

Jeg overvejer for tiden at starte en elcykel import op.

Jeg har forsøgt at "Google" mig frem til, hvem jeg skal rette henvendelse til, for at blive registreret cykelimportør og derved få et identifikationsnummer / Stelnummerserie, men uden held. Kan du oplyse mig om dette?

På forhånd tak.

Lennart
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)