Hej Amino, Jeg har stiftet Asaga - en social platform for historiefortælling. Her kan man som bruger dele historier med hinanden. Historierne laves af brugerne og kan omhandle stort set alt (!), så længe at det er en god fortælling. Om det så er rejseoplevelser fra Thailand, anekdoter fra skoletiden i Thisted eller bare spændende historier fra iværksætterlivets op- og nedture, så er det velkommen. Historierne kan tagges med bl.a. en geografisk placering. Den geografiske placering muliggør, at man kan sammenkoble flere historier til en tur og lave sin egen lille guide, når man rejser eller gerne vil være turist i sin egen by. Man kan bruge platformen både som privat person og som virksomhed. Virksomheder vil kunne bruge platformen til alternativ markedsføring. Et eksempel kunne være at et museum opretter sig som bruger på Asaga. Museet begynder at formidle historier om deres genstande, bygninger, udgravninger, dagligdag m.m. Den potentielle kunde vil åbne museets historier på baggrund af brugerens egne interesser og blive eksponeret for museets “produkter” den vej igennem. Asaga er netop lanceret til iOS her i januar og bliver tilgængeligt på web inden længe! Nu søger jeg spændende samarbejdsmuligheder til onboarding af nye brugere. Endemålet er at Asaga skal være relevant for "alle". Det betyder at uanset brugerens præferencer, så skal brugeren kunne finde interessant indhold - det bliver kun muligt ved at nå muligt ud. Måske du har den perfekte idé til at få fat i de mest engagerede brugere, forslag til hvem jeg skal kontakte for at få et godt samarbejde stablet på benene eller leads til interessante virksomhedsprofiler, der vil kunne se mulighederne i en alternativ markedsføringsplatform. Jeg glæder mig til at høre fra jer! 😊 P.S. Læs mere om Asaga på asaga.io eller find vores app i Apple App Store! |
Hjælp til onboarding af relevante brugere på ny platform
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)