Må man liste leverandører i en dropdown uden deres samtykke - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Oprettelse "

Må man liste leverandører i en dropdown uden deres samtykke

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 10
Fra København
Tilmeldt 9. dec 17
Indlæg ialt: 2

Skrevet 06-02-2019 kl. 20:46

Hej

I forbindelse med udarbejdelse af en '3-tilbud portal' (B-2-B), er jeg blevet i tvivl om man må anføre leverandører på en drop-down liste, på en underside - uden deres samtykke. Tilbudsanmodningen fremsendes herefter til den valgte leverandør.

Håber nogle kan hjælpe.

På forhånd tak.

Amino-karma 10.860
Fra København
Tilmeldt 30. jul 07
Indlæg ialt: 2.023

Flemming
Skrevet 06-02-2019 kl. 23:44

Kim D.:

Hej

I forbindelse med udarbejdelse af en '3-tilbud portal' (B-2-B), er jeg blevet i tvivl om man må anføre leverandører på en drop-down liste, på en underside - uden deres samtykke. Tilbudsanmodningen fremsendes herefter til den valgte leverandør.

Håber nogle kan hjælpe.

På forhånd tak.

Hej Kim,

Hvis du skal drive forretning, som giver mening, så skal du ikke inddrage udenforstående parter i din forretning uden deres accept.

Spørgsmål: Hvordan ville du selv have det, hvis de havde en succesrig og god forretning og andre begyndte at drive forretning på at anvende dit gode navn og ry til at snylte på dig?

Ikke særligt godt, vel?

Nu vil dit forsvar være noget i stil med: Jamen, jeg sender jo leads til dem (og tjener lidt penge på at drive siden, men det fortæller jeg intet om)

Det er MEGA USERIØST!

-

Du skal lave et ordentligt forretnings-setup, som giver mening både for de leverandører, som du vil sende leads til og vigtigst af alt, de kunder som du vil sende til leverandøren. Du er sidste brik i spillet her og kun hvis de første 2 parter får værdi i dit setup, så kan du også få værdi af det.

Alt andet er dumt, kortsigtet og plattenslageri.

Jeg håber, at du fatter min pointe, for jeg bliver simpelthen pissegal, når man ikke tør kontakte de leverandører, som man har tænkt sig at snylte på. Det er fair at drive forretning, men du skal stå ved, hvad du gør!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed

Besøg vores samarbejdspartnere :