Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste computerprogram??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

jeg søger et computerprogram (hvis det er det man kalder det) med kundekartotek, faktura, ordeliste, regnskab og evt. også hvor man selv kan lave markedsføring. er der nogen som kan anbefalde nogen?

Med venlig hilsen

Kira.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:35

Hej!

Efter vore erfaringer er E-conomic (se på www.e-conomic.dk ) klart det bedste ERP program på det danske marked.

Til gengæld koster det så lidt i løbende abonnementsafgift.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:23

Jeg mangler mulighed for selv at bygge videre på E-Conomic ... men udover det kan jeg også kun anbefale det.

Hvis E-Conomic havde samme udvidelsesmuligheder som Navision, C5 o.l. ville de overtage verden :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37

Nu kender jeg godt Peters holdning til økonomiprogrammer > http://www.amino.dk/forums/t/29463.aspx < og uden at ville begynde forfra på den debat, så afstedkom den (debatten) at jeg blev kontaktet af personen bag Saldi.

Vi havde et møde i går – og jeg må sige at jeg blev faktisk ret hooked på programmet … og nej, han var sgu’ ikke den store sælger. Surprise

Det kan ikke alt, men hvad kan det (?) – men det kan faktisk lige så meget som e-conomic, og er der noget som ikke virker efter hensigten … så bliver det lavet.

Dernæst så er en af inspiratorerne bag et andet meget brugt program også involveret med input til Saldi – så det er med til at gi’ programmet både visioner og stor faglighed.

Sidst men ikke mindst – så er der prisen.  Enig man skal ikke købe for billigt og få noget skrammel – men man skal heller ikke købe dyre end nødvendigt – og her er Saldi igen efter min mening et godt alternativ.  Sidst men ikke mindst, så er Saldi i ”open source”, så uanset hvad der måtte ske med firmaet (betalingsstansning, konkurs etc…) så vil man kunne få sine informationer og hente dem hjem uden problemer – det er der ikke så mange andre der kan tilbyde…

Så kig også på denne side > http://www.saldi.dk/ Wink

Fra Snekkersten
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:07

Hej Mikkel,

Nu ved jeg ikke hvad du mener med  at "bygge" videre!

Men E-conomic har et API der giver mulighed for integration, se evt. her: http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/moduler/api.asp

Hilsen
Tue

Fra 9550 Mariager
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:28
Jeg er selv meget begejstretr for SummaSummarum - jeg synes man får utrolig meget for pengene der. Jeg har lige prøvet en demo af e-Conomic - og det ser da fint ud, men bliver man ikke træt af at bruge et web-interface? (det tror jeg ihvertfald jeg gør) - det kan jeg godt lide ved summasummarum at man kan bruge genvejstasterne - Ctrl-L, F4 osv. - når man har brugt det i et stykke tid sparer det en masse tid. Men umiddelbart synes jeg SummaSummarum mangler mulighed for at lave tilbygninger til systemet. Man kan importerer / eksporterer, men der er hutigt begrænsninger. Findes der, jer bekendt, muligheder for at programmerer automatiske integrationer til SummaSummarum eller kan integration kun fungerer via import/eksport funktionen? Kan se at Saldi er OpenSource og eConomic har en API men det tror jeg ikke SummaSummarum har. /Hans-Henrik
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45

Hans-Henrik – det er simpelthen tarveligt!!

Før i tiden var det nødvendig for mig at få, bagen op af stolen når jeg skulle købe søde sager – og min familie siger at det har sparet mig for en del slik.  NEJ jeg er IKKE doven men måske lidt lad, lige der…

Nu kan jeg sidde her og få det bragt lige til døren – genial idé. Yes

Nå det var et sidespring – kender ikke SummaSummarum i detaljen … men mener ikke at det kan lade sig gøre…

Som du selv er inde på – så er der en del begrænsninger i systemet.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 10:52

hansi500:
Jeg har lige prøvet en demo af e-Conomic - og det ser da fint ud, men bliver man ikke træt af at bruge et web-interface? (det tror jeg ihvertfald jeg gør) - det kan jeg godt lide ved summasummarum at man kan bruge genvejstasterne - Ctrl-L, F4 osv. - når man har brugt det i et stykke tid sparer det en masse tid.

Der kan sagtens være genvejstaster på webtjenester. 

Jeg kender ikke til om e-conomic benytter genvejstaster i udstrakt grad, men der er i hvert fald en hel del i Saldi i den nuværende version. Hvilken tastekombination man skal benytte ud over selve genvejsbogstavet er forskelligt fra browser til browser, men i Internet Explorer er den blot Alt-tasten sammen med bogstavet. Eksemplevis Alt+O for Opslag.

Genvejstaster og kontekstbaseret hjælp bliver endnu mere udbygget i den kommende Saldi 2.0, som kommer i beta her i marts og forventes endelig klar til sommer. Af andet nyt kan nævnes kundeopfølgning (CRM), mindre projektstyringsmodul, udvidet rykkerhåndtering og bedre brugergrænseflade.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)