Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsbetingelser - reklamation ift. selv fremstillet vare ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige brug for lidt info:
Vi har en webshop, hvor vi også sælger håndlavede træskilte, som vi selv fremstiller ,maler osv.

Vi har solgt en del op til jul og har stadig bestillinger liggende.
Nu har vi modtaget en reklamation på et af juleskiltene.
Kunden har reklameret over, at skiltet er blevet helt skævt og at der var 2 stavefejl.
Træ er jo et naturmateriale og kan begynde at "arbejde", det er ikke noget vi kan give garanti for.
Det siger kunden også selv.
Men vi har aftalt at tilbagebetale købsbeløbet, ligesom vi har stående i vores handelsbetingelser.

Jeg har nu følgende spørgsmål:
Hvordan "sikrer" vi os fremover i forhold til evtl. reklamationer ?
Kan man skrive noget i handelsbetingelser, som gælder især træskiltene som jo til 100% er håndlavet ?

Noget i forhold til, skulle der være stavefejl ( selvom vi tjekker bedstmuligt inden afsendelse ) eller i tilfædet som nu her, hvor skiltet blev skæv ?
Altså alle de forhold, vi IKKE har indflydelse på - hvis i forstår hvad jeg mener ?

Alle vores skilte er tørret grundigt igennem inden vi afsender.

Håber på input !

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)