Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykkeproduktion

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ønsker at designe smykker. Dog har jeg nogle spørgsmål jeg godt vil have svar på, da jeg er helt ny indenfor smykkebrancen.

- Hvad koster det fx at producere en ring i forgyldt sølv, med en producent i Østen?

- Hvad med fragt og leveringstid, med en producent i Østen? 

- Skal smykkerne designes/tegnes på en speciel måde, for at producenten kan producere produktet? Altså i form af evt. EDB-programmer?

Tak på forhånd :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du helt ny indenfor faget, bør du absolut ikke satse på Asien da der er for mange faldgrubber. umuligt at svare på dit spørgsmål, da det afhænger af design, forarbejdning, materialer, lagtykkelse, antal stk. ..... osv.  

Husk i øvrigt på at sølv og guld priser er internationale, så prisen vil være den samme i hele verden.

importere du smykker i ædelmetal skal du være tilmeldt ædelmetal kontrollen.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

tænk på markedsføringen.

vil du sælge billigt kinesisk standard vare, eller dansk superdesign ?

du vil lave smykkerne selv, så er det dansk superdesign!

laver du dit produkt i kina, hvad er du så ?

du vil være smykkedesigner, så vær det!   er du dygtig kan du tage lige hvad du vil for varen.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan:
laver du dit produkt i kina, hvad er du så ?

Hvad er Pandora ?.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt har både Pandora og Geoge Jensen egne fabrikker i Asien, hvilket gør det langt lettere at styre kvaliteten, selvom de også har haft vanskeligheder. Det vil man aldrig kunne som lille kunde hos en asiatisk producent. 

Tilmeldt 7. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi,we are Wuzhou Auley Jewelry Co.,Ltd from China,we provide OEM&ODM service,specializing in fashion jewelry including rings, pendants, earrings, bracelets, necklace, bangles, jewelry sets, etc.For more information,just visit our online store(auleyjewelry.com)
Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)