Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop. What to do.?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Fredwrikshavn
Tilmeldt 4. Jan 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne starte en webshop, men ved ikke helt hvordan jeg skal komme igang. Har hørt lidt om open source og closed source løsninger på webshops, men hvad er bedst, og hvordan fungere det helt nøjagtigt.. Det skal siges at jeg er ikke nogen haj til computere og software, mine spids kompetencer ligger andre steder, så hvad kunne være en god løsning for mig.?
Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars,

Jeg har tidligere prøvet med diverse lukkede systemer, og måtte hurtigt konkludere at det ikke var noget for mig. De er/var simpelthen at for restriktive! :) Derfor faldt valget på PrestaShop for mit vedkommende. Og jeg har set tilbage, siden jeg skiftede over. Magento skulle vidst også være et ret godt "åbent" system? Det er der nok andre Aminoer som er langt klogere end jeg, som kan fortælle en masse om :) Opsummeret: Jeg ville klart anbefale åben-cms, da det giver dig langt flere muligheder på sigt... Dog ikke WordPress/Woocommerce! Jeg har prøvet det, og fandt det simpelt/billigt? "Bliver sikkert høvlet ned for det her!?" :D

- Louise

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er helt ny i webshop verden vil jeg anbefale at du vælger Wordpress med woocommerce. Da det er en god ting at starte med. Magento er en lidt mere webshop en woocommerce, men den kræver også at du har styr på hvad du laver.

Hvis det var mig så vil jeg vælge Wordpress/woocommerce og så finde og købe en skabelon inde fra themeforest.net med noget page builder.

Hvis du skal have hjælp til noget af det, er du meget velkommen til at skrive til mig på info@vkmmedia.dk, så skal jeg nok hjælpe dig

 

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke man er nogen haj til computere og software hvorfor så ikke anbefale diverse lukkede systemer som dandomain osv? Der er en masse support med jo. Går selv med overvejelser og føler meget for Dandomain, men det er som om det bliver ilde set herinde og undrer mig over hvorfor?

Hvilke funktioner er det i savner den side ikke har?

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Jeg har nogle spørgsmål ang prestashop, og jeg håber du har lyst til besvar dem:)

Hvis jeg en standard Presta webshop, og der er oprettet indløsningsaftale med en betalingsudbyder.


Der er kommet en ordre ind. Jeg logger ind på presta-webshop backend. .. Hvordan er forløbet herfra til jeg har sendt varene afsted ?.


Hvad er ordrens status til starte med og hvad skiftes den til?
Hvordan og hvornår "trækker/hæver" jeg pengene fra kundens konto?

Hvis en kunde returner sine vare, kan jeg finde vedkommens ordre i webshoppen og trykke på en eller anden knap, så det automatisk refundere kunden pengene ?

Hvad skal jeg holde øje med efter ordren er afsendt ?


Jeg går udfra systemt kan sættes til sende mail til køberen om at ordren er modtaget mv



Taaaak for hjælpe:)

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man vælger en "lukket webshop", så er man låst fast. Det betyder at du på et eller andet tidspunkt skal have noget specifik funktio, så kan du ikke bare få en programmør til lave den. Den skal din "lukket webshop"udbyder"  tilbyde dig, har de det ikke, så får du det ikke ! 

Noget siger mig også det bliver meget dyrt med "lukket webshop", når der begynder komme ordre ind for alvorlig. ?

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er med på at man kun kan få de funktioner de har. Men jeg spørger hvilke funktioner er det de ikke har?

Med hensyn til det bliver dyrere ved flere ordre. Så synes jeg at erindre der tidligere har stået ubegrænset antal ordrer. Men den tekst kan jeg ikke PT finde på dandomains side, så det skal jeg være usagt. 

Fra Århus
Tilmeldt 20. Dec 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at starte en webshop op, med hensyn til forståelsen indenfor webshop, så står vi nok i samme båd.

Jeg har valgt weebio.dk da det er super nemt at arbejde med samt er der dansk support. Også er det billigt, faktisk gratis i starten.

På sigt kan det være det ikke er bæredygtigt, men som det ser ud lige nu er det, det system som fungerer bedst for mig.

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyre, når man vælge at bruge flere funktionalitet, der ikke er med i standard versionen.

Nogen kan nok fortælle, hvad de funktionaliteten er

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået bekræftet fra Dandomain at det er med ubegrænset antal ordrer deres pris. 

Og de har rigtig mange integrationer og funktioner osv man kan tilkøbe. Nuvel det er med et beløb pr. måned, men til gengæld er der god dansk support, og man skal ikke ud og betale fremmede for at sætte det op, hvis man ikke selv er en haj til at se på de åbne systemer. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)