Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamations regler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kunde, hvis produkt er gået i stykker, så det er blevet en reklamationssag (B2C)
Da jeg sendt det til hende boede hun i Danmark, men nu er hun så flyttet til udlandet (Færøerne)
Vi kan klare reklamationen med en reservedel, men det er simpelhent alt for dyrt at sende det derop.

Er der en lov eller noget der nævner, at man ikke behøver at sende til den nye adresse, hvis det er udlandet eller hvordan? 

Hvordan er jeg stillet? 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der ved noget? 

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jo, du står som saælger med alle udgifter.

der står i loven at kunden ingen udgifter må have i forb. med reperation osv.

det betyder intet at hun nu bor uden for danmark.

varen er købt i danmark, og dermed dækket af den danske købelov.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)