Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på SEO og konvertering.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Vi er en nystartet webshopwww.lillelykke.dk

Pt. har vi arbejdet lidt med SEO og står overfor at skal fortsætte med samme samarbejdspartner eller finde en anden.

Kan du/i give lidt feedback på om ham der har siddet på den er noget værd?

PFT.

De bedste hilsner Morten, Lillelykke

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Har kigget kort på nogle af SEO titlerne, hvor jeg ser mange der kun rammer på et søgeord på hver kategori. Bare hovedkategorien børnetøj ville nok kunne have tre søgeord omkring emnet eller et longtail søgeord, hvor kategorien så ville få større synlighed. Der skal ligges mere arbejde i dette.

Kan se der ikke er mange kategorier der har deres egen meta beskrivelse, men på den anden side er den gentagende beskrivelse ikke dårlig, så kan være den rammer din målgruppe bedre end med individuelle meta beskrivelser.

Ellers har din side en meget god on-page SEO. Kan være din seo partner har haft højt fokus på dette, hvorefter han vil arbejde dybbere på seo titler. Så vil foreslå at snakke sammen om det først, for kan være han ikke er nået så langt.

God jul

Webmaster for Pladesmeden.com, Kantlister.dk & Bibus-sindby.dk

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Hvis jeg "uden at være seo-ekspert" kan spotte de første 3-4 småfejl og finurligheder, så havde jeg nok taget en snak med ham, og overvejet om jeg skulle søge andre steder hen? :) Men forsøg at med et lille møde først...

Jeres pagespeed er eksempelvis ikke alt for god? :)

- Louise

Tilmeldt 21. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest.. Hvor længe er der arbejdet med SEO på webshoppen? Oftest er SEO langsigtet, især i "børnetøj" branchen.

Så har jeres samarbejdspartner været igang i "kort tid" så er det for tidligt at vurdere. Kan se, at der i hvert fald har været gang i tekstforfatningen. Kan dog godt forbedres - med fokus på SEO. 

Men hør om fremtidsplanerne, jeg kan sagtens finde nogle fejl hist og pist, som skal rettes op på. ISÆR hvis man vil rangere på kategorier under "børnetøj".

Jeg er ikke ligefrem nogen SEO ekspert. 

Fra Oslo
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Fonvig Group Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tidligere skreven af andre Aminoer så er SEO en langsigtet markedsføringsstrategi (men én alle burde udnytte) grundet høj ROI mv. 

Afhængig af alderen på jeres webshop så er jeres "Domain Rating" udfra Ahrefs ret lav (13 mio) og i har 1300 Backlinks hvoraf 1000 er fra samme hjemmeside? (Carlascafe) - det virker ret voldsomt. 

Men jeg ville helt klart anbefale af få styrket jeres domain rating igennem white hat linkbuilding samt keywordlinkbuilding og ikke domain link.

Udfra de on-page tekster virker det meget rodet og somom der ikke er lavet en ordenligt søgeordsanalyse, da man har gået lidt efter søgeord man føler for. 

Titel Tags, Metabeskrivelser og billeder trænger også til at blive optimeret udfra GSC data.

Brugersignaler: I google analytics kan man se hvor længe brugeren er der, hvor mange sessioner de har og meget meget mere - dette kaldes brugersignaler og giver et "praj" til Google om hvordan de skal placerer netop jeres hjemmeside også

Jeg vil til slut anbefale Tiny Ranker til at holde styr på On-Page SEO og jeres rankings.

Hvis du har ydereligere spørgsmål kan du kontakte mig.

Med venlig hilsen
Steffen H. L. Fonvig

Steffen Fonvig | Stifter af Fonvig Group

Tilmeldt 11. Dec 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :





Hejsa ;)


Jeg er nystartet med siden www.ilsoemassage.dk og ville da ønske jeg kunne bygge det der op. Er der nogle steder du har læst dig til det?


Kh. Karina



Side 1 ud af 1 (6 indlæg)