Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lavet en webshop for første gang i woocommerce. Indputs og vurderinger modtages gerne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg lavet en webshop for første gang i woocommerce. Primært for at prøve hvordan det gratis system er i forhold til en anden webshop, jeg har arbejdet i, som er ved Dandomain og koster en del pr. år. 

Lad mig lige høre hvad I synes. Giv gerne gode råd og kommentarer.

www.dingodeven.dk 

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser fint ud, dog er der noget der irriterer mit øje.

Produkterne på forsiden 'tilføj til kurv' knap hopper lidt op og ned. :)

Prisen på fragt er rimelig høj. Kan det ikke gøres billigere? Evt. se pakkelabels.dk

Kan man ikke betale med kort? Stripe, paylike.dk, paypal eller lignende.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jassie,

Design er en smagssag, så det vil jeg helst ikke kommentere på! :) Men jeg havde ændret "Designet med Storefront & WooCommerce" nederst på siden, til noget andet, hvis det var mig? :)

- Louise

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Se okay ud.

Jeg prøved at ligge to vare i kurven og kan se at jeg har for DKK 31,953.00 i kruven !!

Stige til mibndre fulgle DKK31,558.00 https://dingodeven.dk/product/stige-til-mindre-fugle/

Men ud over det ved du sikkert at du skal have MEGET mere tekt / tekster  på. bl.a OM OS osv hvis du skal findes i Google

Mvh

Anders

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange ting der er "off".. 

1. Hvorfor hele den firkantede stil? Det eneste der er, der ikke er sat hårdt op i sin egen firkant er logoet
2. Hvorfor kan man vælge varekategorier i venstre sidebar på f.eks. privatlivspolitik-siden?
3. Dine fragtpriser er helt absurde, det kan der sagtens gøres noget ved. Eller er det fordi du kører over det andets firmas forsendelse?
4. Din footer kunne godt bruge en gevaldig overhaling. Hvorfor så meget mellemrum imellem linjerne? Der øger bare sidens længe og er irriterende at se på samtidigt med at det ikke er godt responsivt.
5. Hvor kan man læse noget omkring jer henne?
6. Nogle produkter med transperent baggrund og nogle er blot et "alm" billede, hvorfor det? Det vil være meget mere stilrent og lækkert hvis de var ens. Vil anbefale dem med transparent baggrund.
7. Hvad med noget der fanger kundens øjne? Noget blink blink der kan vise at i har et lækkert tilbud eller lign her op mod jul. Du bruger ekstra mange kræfter på at få folk til at købe når siden er som den er, minimal og "gammeldags".
8. Hvad er der af betalingsmuligheder? Hvad kan man betale med? Hvorfor står det ikke i footeren eller i toppen, et eller andet?

- 10 min opmærksomhed fra mig. Jeg håber du kan bruge det til noget!

De bedste hilsner
Martin Jensen

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar og for I gad se tingene igennem. 

Tilmeldt 17. Dec 18
Indlæg ialt: 1
Fra  Leile Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
En ting som jeg altid kigger på er om ting er på lager. Jeg gider ikke vente på ting først skal bestilles hjem, og hvis der på produktsiden ikke står (på lager) så bestiller jeg ikke.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)