Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Server administrator søges ca. 10 timer om måneden:

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en server administrator til vores to Linux redhat servere. Du skal dels varetage overvågning af vores servere, optimering, installering og opdatering af server software, cronjobs. Vores egen software er PHP baseret, så hvis du har lidt kendskab til det vil det være en fordel. Der vil også være lidt rådgivning så vi sikre at vi hele tiden har den optimale løsning i forhold til kapacitet, hardware og hosting partner.

Vi regner med en ca. 10 timer om måneden og du vil modtage et fast månedligt fee, som vi hele tiden justere i forhold til det faktiske forbrug.

Ring gerne til os på tlf: 38 34 88 77 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26

Martin Mouritzen:

Vi søger en server administrator til vores to Linux redhat servere. Du skal dels varetage overvågning af vores servere, optimering, installering og opdatering af server software, cronjobs. Vores egen software er PHP baseret, så hvis du har lidt kendskab til det vil det være en fordel. Der vil også være lidt rådgivning så vi sikre at vi hele tiden har den optimale løsning i forhold til kapacitet, hardware og hosting partner.

Vi regner med en ca. 10 timer om måneden og du vil modtage et fast månedligt fee, som vi hele tiden justere i forhold til det faktiske forbrug.

Ring gerne til os på tlf: 38 34 88 77 

Hej Martin,

Den opgave kan jeg sagtens varetage. Jeg har ikke desideret erfaring med RedHat, men med et af de mest brugte Linux Server systemer til webhosting Linux Debian (Til mit forsvar vil jeg dog sige at jeg har installeret og opdateret Apache server med php for en enkelt kunde). Men det burde ikke være det store problem foretage det på redhat istedet. Personlig sidder jeg med php5 på professionel basis hverdag, hvis i kunne have nogle problematikker.
Hvis i ligepludselig skal have en ny server løsning, kan jeg gennem mine samarbejdspartere sagtens tilbyde jeg nye servere med næsten hvilket som helst Linux/windows/unix system i et meget professionelt datacenter i enten Tyskland, England, USA og Danmark.

Du kan evt. læse mere om mine hosting faciliteter og andre produkter på www.webname.dk
Jeg vil tilhver en tid kunne rådgive jer, om den bedste og mest professionelle løsning til netop jeres behov.
Jeg hoster fx 50 % af php's danske officielle manuel (http://dk2.php.net)
Hvis dette kunne være intressant er du velkommen til at skrive til jh@webname.dk eller fange mig på 42 80 80 60 (08:00-16:00).

Håber du finder en god og professionel løsning Wink

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:07

Hej Martin

Søger i stadig efter en administrator?

Mvh Jesper

SitePerformance.dk: Eksperter i Server Overvågning

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:13

Jesper Jørgensen:

Hej Martin

Søger i stadig efter en administrator?

Mvh Jesper

I søger vidst en ny hjemmeside? : http://mc-solutions.dk/tmp.jpg ;)

Er det ikke lige noget vi skal strikke et tilbud sammen på at få ordnet for jer? :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)