Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Patent til salg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Opfindelsen er en skiholder, der sikrer at skiene kan transporteres uden fare for andre mennesker. Skiholderen, som væsentligst består en pose/lomme i et snoretræk, placeres i et bælte runt om maven - eventuelt et allerede eksisterende bælte i skibuksen/dragten, en bælte taske eller et helt separat bælte. Efterfølgende sætter man skiene i holderen og man har et praktisk redskab til at transportere skiene fra eet sted til et andet.

Ski er ikke dimensioneret fysisk praktiske f.eks. ved kortere transporter. Opfindelsen angår tilbehør til skiudstyr til at afhjælpe besværlig skitransport. En typisk kortere transport af ski kan være når skiudøveren (voksen/barn) skal fra hotel/hytte til skilift. Denne type transport er forbundet med besvær - skiene er tunge at bære enten i hånden, over skulderene eller i favnen. Det kan være forbundet med fare for andre mænnesker at være tæt på en person, der bærer sine ski således. Kan ses på. www.skeasy.dk

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:54

Hej Lars J,

Det er en rigtig smart holder du har lavet. Har du forsøgt at sælge patentet til en virsomhed ? Der må da være nogle, der kan se den gode idé i dit produkt.

Mange Hilsner Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:16

smid den ud på http://www.ip-marketplace.dk/

vil gerne være anonym

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:10

Er det patenteret..? Det håber jeg, da du nu har vist det. Er det kun patenteret i DK eller hvordan. Måske jeg kan hjælpe dig med en løsning, da jeg er med i et netværk som netop forsøger at få sådanne idéer ud til virksomheder.... Jeg sender dig lige en PB.

Mvh. Henrik

Fra Hobro
Tilmeldt 8. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:52

Hej Lars.

Hvad er prisen?

Mvh.

Rasmus.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)