Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skifte job.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Håber nogle kan hjælpe. Jeg har et arbejde jeg er glad for, men vil da ikke sige at jeg ikke kunne skifte det ud, da jeg har været det samme sted mange år.

Men hvordan gør man, har aldrig skiftet arbejde før.

Tænker fx på hvis man søger et job et sted, og de fx vil snakke med ens nuværende arbejds giver, men at de jo ikke lige ved man kigger på andet.

Det nemmeste ville måske være at sige det til ens nuværende arbejdsgiver, men syntes ikke jeg vil sætte tvivl hos dem, omkring min lyst til at arbejde der.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

De plejer som regel ikke at tage kontakt til ens arbejdsplads medmindre man har opgivet nogen på stedet som reference. De plejer at have forståelse for, at arbejdsgiveren helst ikke skal have besked før man har sagt op.

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver bare i ansøgningen, at du pt. sidder i uopsagt stilling, og derfor håber på deres diskretion. :-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke se nogen grund til at lyve om det. Bare sig at du ikke ønsker at de kontakter din nuværende arbejdsgiver. Det vil de fleste forstå.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar alle 3.

Jeg vil bruge jeres råd, om kontakt til anden arbejdsgiver hvis jeg får brug for det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)