Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfoelgning paa online betalingen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle


Jeg takker for alle de indlaeg som er kommet paa onlinebetalingen. Jeg vil lige naevne at vi har paa vores hjemmeside www.housinginteractive.com valgt en helt anden loesning.

 

Efter en stor og opslidende research kom valget paa loesnigen 2checkout.com, som havde et lignende software program som paypal. Produktet var utroligt billigt og kostede 49 usd for at oprette det - efterfoelgende betaler du saa pr transaktion.

 

Vi har redesignet vores hjemmeside og vil nu invadere Danmark ogsaa - vi har allerede de foerste deals igennem med nogle partnere - saa det ser lovende ud.  Folk kan nu booke eksempelvis sommerhuse paa sitet.

 

Vi har optimeret vores hjemmeside saaledes at naar man soeger paa yahoo.com - houses for rent in Denmark, eller nogle af de andre kategorier der er paa siden  kommer vi op soegemaskinen. Vi har taget Google adwords af da vi vil undersoege om det vil give en bedre optimering! Vi er mildt sagt ualmindelig traette af Google, naar optimeringen funker paa yahoo og msn.

 

Vores naeste skridt er at starte de naeste lande i Syd-Oest Asien og resten af skandinavien. Jeg vil meget gerne hoere hvis nogle folk kunne komme med noget feedback i forhold til design og funktionalitet af vores site.

 

 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne hoere hvis nogle folk kunne komme med noget feedback i forhold til design og funktionalitet af vores site.




Jeg har faktisk lige været et smut på Fillipinerne for nylig, kom hjem i starten af denne måned. Der kunne det da have været meget praktisk med din side - måske mest hvis vi var blevet lidt længere det samme sted, men det ser da ud til at være meget rimelige priser på det der bliver udlejet. Rent faktisk prøvede jeg at finde ud af hvad et hus kostede, men den lokale ejendomsmægler kunne ikke oplyse mig priserne på nogle af deres huse - jeg måtte vente til chefen kom hjem fra en rundvisning. Hvis der bliver gang i salget til udlændinge, tror jeg faktisk at du dækker et behov :)



Det første problem jeg støder på: Dine index-billeder fylder 50kb stykket... selv for min ADSL-forbindelse er det altså tungt. Folk med mindre bliver helt sikkert stoppet på stedet. Prøv at lave nogle billeder i de der cirka 100x100px, i stedet for bare at skalere de store billeder, som du bruger under de enkelte annoncer.



Jeg har dog også et spørgsmål til din betalingsløsning; $49 for oprettelse, og så nogle ~3kroner for hver betaling + 5,5%. Er det ikke ret dyrt når du samtidig bliver nød til at have den anden løsning, for at kunne tage mod dankort?
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy


Vi kender problemmet med stoerrelsen af billederne - det er vi ved at aendre saaledes at det kommer til at koere hurtigt paa et tidspunkt. Der er dog mange billeder der skal optimeres og det tager desvaerre en del tid.

 

2checkout.com tager 5.5% per transaktion og 3 kr men ingen maanedlige eller andre modbydelige omkostninger. Endvidere var det billigt at integrere, som ogsaa var vigtigt for os.

 

Vores projekt har vist sig at vaere baeredygtigt og succesfuldt - nu skal vi bare tjene "menneske penge" og derfor soeger vi ud i verdenen. Vi vil dog beholde alt produktion her.

 

Salg af lejligheder til udlaenginge af helt lovligt - salg af huse kan ske saafremt aegtefaellen er filipinsk, hvilket den typiske koeber ogsaa er.

 

I det lange loeb oensker vi dog kun at agere som marketings funktion og have agents til at lave det "grove" arbejde. Vi vil faa en andel af kommisionen herefter.
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

naaja glemte lige


Vi kommer ikke til at have noget dankort system! Vi oenskede et globalt system.

 

Vores segment er expats - ikke danskere som allerede er i landet.

 

 
Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Marbuhai din website minder mig om en fed tid i Makatti, Manilla, jeg opgav at finde en lejlighed så jeg boede isteden på Pensulla Hotel i 4 måneder, dejligt sted.   Jeg syntes dit concept er godt, jeg har boet 4.5 år i asien mest i Hong Kong, og der var det også et marid at finde et godt sted, endte på Princess Terresse, lige ved Robbinson Road, På Hong Kong øen, den gang savnede jeg meget den service som du tilbyder, så helt klart en intersant ting for Ekspats, hvis der er nogen af dine kunder som er EU borgere som mangler en rejseforsikring kan de købe den hos mig :-)
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen fint

 

Vi har masser af Europæer på sitet og der kommer fler hver dag jo mere traffik vi for på det danske site. Dit produkt passer hånd i handske med vores og kan nemt integreres-

 

Lad os tilbyde dit produkt på vores hjemmeside - vi laver et smart logo for dig og du for din helt egen plads. Du kan læse mere herom:

 


 

 
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)