Hej Amino'er Står på nippet til at starte eget firma for første gang, så har ca. 4000 spørgsmål Har behov for at have en firmahjemmeside, som primært er en "præsentation". Der skal ikke være særlige funktioner (webshop, booking eller lignende), men kun en side, med de "sædvanlige" punkter: forside, om os, priser/services, galleri, kontakt, facebook. Det eneste der kræver lidt vitaminer. er at der vil blive lagt en del billeder/videoer på siden. Spørgsmålet: Er der nogen der kan anbefale en god hostingservice, til en fornuftig pris. Der er som sagt ingen specielle krav, men det skal have en fornuftig hastighed, det holder ikke at man klikker på et billede og der så går x sekunder inden det dukker op. Har kigget på diverse løsninger og det koster jo alt fra omkring 16-17kr/mdr og opefter.... ? Kan nok regne ud at man ikke skal vælge den allerbilligste, men hvor er den fornuftige startløsning, med god hastighed til ok pris? |
Jeg har erfaring med både unoeuro og gigahost.
Supporten hos begge kan være lidt op og ned, men jeg har overordnet været ret tilfreds med begge.
På nogle områder kan jeg bedre lide Gigahost, men unoeuro er billigere og den hosting som jeg generelt benytter mig af. Og jeg er godt tilfreds :)