Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce - Hvordan skjuler vi udsolgte varianter/egenskaber

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Christiansfeld
Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino

Den korte historie:

Vi sælger sko i begrænset partier. Det giver mange sko hvor ikke alle størrelser er på lager.
Vi vil gerne have et filter på shoppen, men vi kan ikke finde en løsning så den ikke viser udsolgte størrelser, når man f.eks. filtrer på sko i størrelse 37.

Inden på selve hovede artiklen hvor man så vælger størrelse fungere det fint. Det er kun på selve søgningen hvor den IKKE sortere udsolgte størrelser fra.

Jeg har ledt med lys og lygte efter en løsning og jeg har prøvet med en kode (nedenfor) jeg har set flere steder, uden held. Det er første gang jeg prøver med kode, så det kan være jeg har sat den "forkert" ind i Functions.php

What to do?
- Jeg håber i kan hjælpe os, der er mange kunder der går forgæves!


Koden jeg fandt:
"function custom_wc_ajax_variation_threshold( $qty, $product ) {
return 10;
}

add_filter( 'woocommerce_ajax_variation_threshold', 'custom_wc_ajax_variation_threshold', 10, 2 );"



NB Hjemmesiden er www.ByRoi.dk, og er en Wordpress
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså nu ved jeg ikke om du allerede har prøvet det.

Men der skulle gerne være en funktion under indstillinger i woocommerce som kan skjule produkter som ikke er på lager.

Der er under fanen varer - beholdning

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Miriam

Yes den kører vi allerede med og den fungere rigtigt godt på selve produktsiden.

Fx. er str. 36 udsolgt, kan den ikke ses længere, helt perfekt!

- Men...

Denne funktion glemmer bare at skjule varianterne når man filtrere i produktkataloget som kunde.
- Det vil sige at alle sko der har haft en str. 36 vil komme frem i filteret, og kunden vil først se at skoen ikke er tilgængelig når de er på selve produktsiden og vil købe den = en skuffet kunde (hvor mange gange skal de gøre det før de forlader siden? Jeg tror ikke ret mange, og det vil vi gerne lave om på!) :)
Fra Christiansfeld
Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der slet ikke nogen af alle jer kloge aminoer der kan hjælpe mig? :)
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)