Da vi ikke har det store markedsføringsbudgethar vi måtte tænke i lidt anderledes og billigere baner. Alle kender de mails som ens venner og bekendte sender til én og hundrede andre. Der står typis, at hvis du sender dette videre til 50 andre får du en gratis nokia et eller andet telefon... noget i den dur. Det er selvfølgelig en gang fup, og har aldrig fattet at folk sender mailen videre. MEN DET GØR DE. Vi ligger inde med en masse varer til en ok værdi hvis de skulle sælges (omkr. 60-100 kr) som vi ikke rigtigt har noget at bruge til. Det vi har overvejet er at starte en mail med en tekst hvor der står noget i stil med: Send denne mail til 20 af dine venner, samt til xxx@xxx.dk og modtag en gratis xxx. Vi har så selvfølgelig tænkt os at sende varen til folk i modsætning til de andre fupemails. Som jeg ser det er der plusser og minusser ved denne strategi: Jeg tror selv jeg ville opfatte det som en 'cheap' og lidt uprofessionel måde at reklamere for sin forretning. Nogle ville sikkert opfatte det som spam - men det er jo sendt fra deres venner og ikke os!
Hvad syntes i om det? |
Er det 1. April?
Jimmy