Nu har jeg huseret herinde gennem lidt over 6 måneder – og er blevet bekræftet i det jeg egentligt godt viste i forvejen … nemlig, at der er en del iværksættere som har en god idé, fine og funktionelle produkter men svært ved at få salget i gang… Det har givet mig følgende idé, som jeg godt kunne tænke mig og få en reaktion på – om den holder vand. Du kan leje en gammel ræv som mig – jeg skal ha’ 5.000,- kr. månedsvis forud til dækning af bl.a. telefon, emnesøgning og andre administrative omkostninger, og så en provision af det salg jeg opnår. Provisionen vil være en sats som er gennemgående for din branche. Du vil IKKE opnå monopol på min arbejdsindsats, men være garanteret minimum en uges koncentreret salg for lige netop dig pr. måned. Er der nogen som vil kunne se det som en mulighed for opstart af en salgsafdeling??
|
Til jer der ikke kender Bjarne:
Det er Bjarnes SKYLD!
Jeg vil advare på det kraftigste at tale med Bjarne, hvis du ikke ønsker at tjene penge og vokse.
For det er Bjarnes skyld at jeg, kort efter at have talt med ham i 2 timer havde taget 4 af mine største beslutninger i 10 ÅR:
1: Jeg fik endelig lavet den forretningsplan, som var blevet nedprioriteret i alle de forløbne år. Og bare det at arbejde med den og et par samtaler i telefonen med Bjarne førte lynhurtigt til de 3 efterfølgende beslutninger:
2: Jeg skiftede firmanavn til iMARKETING - et navn, som da Bjarne hørte det blandt mange andre, slet ikke var i tvivl om ville sende det helt rigtige signal i årene fremover.
3: Jeg flyttede hjemmefra og til Stenløse Center med min virksomhed.
4: Jeg ansatte min 1. fuldtids medarbejder.
Så pas på: - hvis du ikke vil vækkes af tornerosesøvnen og ikke tror på at Bjarne kan gøre noget for dig, så lad endelig telefonen stå.
På den anden side: Hvis du har overvejet virkelig at rykke med din virksomhed, så synes jeg, at du skulle tage og ringe til Bjarne og tage en lille snak med ham. Det koster ikke noget at løfte røret - Det kan blive een af de vigtigste beslutninger du kommer til at tage i mange år
Skal - skal ikke - skal - skal ikke ...hmmm - hmm...... SKAL.
Bjarnes nr. er: 24 24 47 39
Venlig hilsen, Christian