Hej Har en Ford kassevogn, mange års erfaring, og lokale. Vil gerne høre nærmere. M.v.h.
Michael Henriksen |
Hej, Michael. Undertegnede vil gerne høre mere, om denne kørsel.
m v h. Benny Christensen.
Tlf 21 70 10 71.
Hej Har en Ford kassevogn, mange års erfaring, og lokale. Vil gerne høre nærmere. M.v.h.
Michael Henriksen |
Hej, Michael. Undertegnede vil gerne høre mere, om denne kørsel.
m v h. Benny Christensen. Tlf 21 70 10 71. |
Det kunne jeg også men det er efterhånden lang tid siden vi henvendte os angående den og der er aldrig kommet et svar fra den Michael der har annonceret Mvh Sejleren |
Hej Michael
Jeg har en 8 pallers bil som er lavet sådan at jeg også kan kørre med tøj ca. 6 meter tøj på bøjle. Jeg har køøret i ca. 15 år men nu kommer jeg til at mangle kørsel til min bil du er velkommen til at ringe til mig på mit mobil nr. 0045-24674032 eller mail. salg@eveningstar.dk
Hilsen Bjarne H. Jensen Erhvervsparken 7 7800 Skive
|
Hej med jer. Jeg ved ikke om i har fået dem i ønsker, jeg er vognmand med 2 biler og kører i hele danmark , jeg er pligtopfyldende og ansvarsbevidst , glad og kundevenlig. Hvis du ønsker at vide mere, kan du kontakte mig på 40156428 eller kurtpe@svenet.dk
Mvh Kurt Pedersen |
hej jeg har to biler og et stor lager med truck og stor port til de store lastbiler og jeg handler også med paller mit lager ligger på midt sjælland du kan kontakt mig på 23957819 |
Hej Har en mindre virksomhed på fyn samt lager mulighed fra 78 til 178 kwm. i svendborg jeg har to biler opel vivaro og iveco lad bil med mini kran. Er det noget der kan bruges kan jeg kontaktes på 20 420 301 eller på mail : caecar@os.dk |
Hej Søger I stadig vognmænd???? MVH BudXpress |