Hej Jeg ønsker at markedsføre mig selv. Jeg kan med garanti øge produktionen i en virksomhed, ved at nedsætte stress, angst og andre lidelser gennem et simpelt og effektivt træningsprogram. Altså et konkret værktøj til den enkelte som vil øge livsglæde, energi og overskud efter blot 2-3 ugers træning. Min tid i virksomheden er mellem 4-10 besøg over 3 mdr. og så er virksomheden selvkørende med verdens bedste værktøj. Men hvordan vil en virksomhed kontaktes for at de føler det er en seriøs ydelse som de vil inverstere i? Altså taler vi skrift, tlf. eller ? og hvem? taler vi chef eller? Og i hvilken udformning skal henvendelsen være? Altså hvis skrift - hvor lang? og hvis tlf. er det så bedst med et møde og derfor en meget kort samtale eller? Skyd og giv mig jeres bud! Bedste hilsner Anders |
Jeg så en model for et par dage siden, som jeg selv forestiller mig er en god måde at få kontakt til kunderne...
Vi din facebook annoncering (Eks.), nævner du et valgt problem eks. "Vil du også gerne have flere kunder"
De klikker så (Aktiv handling fra kundens side af) og kommer ind på en side, hvor du præsenterer dig selv og din erfaring og fortæller hvorfor du er rustet til at klare et eventuelt problem.
Klik på - Jeg vil høre mere
Hav et par spørgsmål klar, samt deres kontaktinfo (Som de skal skrive ind), Og en "De problemer jeg sidder med lige nu er"
På næste side kan de booke en telefon tid, og så kan du se i din kalender hvem der vil ringes op, og hvilke udfordringer de har. På den måde serverer de deres salgsgrundlag til dig, og du ved (Forhåbentlig) præcis hvordan du skal løse det.
Ydermere falder du ikke i bunden af "irriterende" sælgere, der ringer på trælse tidspunkter og skal fiske sig frem til problemet :)
Jeg ved ikke om det giver mening, men det er effektivt fordi det skaber aktivitet fra kunden, og gør du det godt, fanger du DERES interesse allerede før du er i kontakt med dem :)
Fortsat god dag.
Mvh.
Lucca