Jo du kan sagtens lade være med at angive pengene (ikke at jeg opfordrer til det) for 30.000 er ikke vildt mange penge, så banken lægger måske ikke rigtigt mærke til det.
Jeg regner med at du har skrevet en regning til den person eller firma du har lavet websitet for, derved at der kun muligt at spore dig hvis hele den persons regnskab gennemgåes af told/skat og de så finder på at kontakte dig, og gennemgå DIN økonomi også. Hvilket der ikke er så stor chance for hvis firmaet du handler med har mange som de handler sammen med og de ellers er "fine" i kanten.
Du kan simpelt angive pengene på din selvangivelse, senere på året, mener det gøres under "anden indkomst" eller lign, det kan told/skat svare på hvis du vælger at betale skat af pengene. Du vil så blive opkrævet den rette skatteprocent af de 30.000 og så kommer der simpelthen bare et girokort fra told/SKAT hvor du skal indbetale din restskat ca. 50 % alt efter dit fradrag og indkomst.
Jeg vil desuden sige at det skal være et grelt tilfælde hvis du får en bøde, men du SKAL selvfølgeligt betale skatten hvis du bliver opdaget. og husk at du kan blive opdaget over de næste 5 år mindst, da dem du handler med jo skal gemme din regning i mindst denne periode.