Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæner ved dødsfald

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

En ældre herre har et domæne, jeg gerne vil overtage. Han har tidligere haft en virksomhed, men den er lukket nu. Jeg har været interesseret i domænet i rigtig mange år, men har intet gjort for det tidligere, da domænet jo før i tiden var tilknyttet en virksomhed.

Jeg kunne ikke komme i telefonisk kontakt med registranten, og skrev derfor til en mailadresse tilknyttet domænet og spurgte til, om jeg måtte overtage domænet. Mailadressen var i brug, for jeg fik svar fra hans søn, at det ikke var muligt, men jeg fik desværre ingen forklaring på hvorfor.

Registranten af domænet er meget højt oppe i alderen, og medmindre han har spist rigtig meget grønkål, tvivler jeg på, at han holder så mange år endnu. Sønnen, der svarede mig, er også oppe i alderen og er gået på efterløn.

Derfor er jeg interesseret i, hvad der sker med domæner ved dødsfald. Er det arvingerne, der overtager retten til dem, når det - som i dette tilfælde - ikke er tilknyttet en virksomhed? Eller bliver domænet frigivet - og evt. tilbudt folk på venteliste?

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det ved jeg, for jeg har selv forsøgt at lede efter svar.

Dog har jeg ikke tænkt så langt, at jeg skulle tage et kursus for at få svar. Jeg bor i Sønderjylland, så det er også lidt bøvlet! :)

Jeg forsøger at sende hende en mail, og håber på, at hun svarer

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så ring eller mail til Henriette Vignal-Schjøth som er juridisk chef hos DK Hostmaster.

Så slipper du for gætterier.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)