MVH Mads |
Hej Mads
Jeg har ikke selv erfaring med Klubsupport.dk men efter hvad jeg har læst, så skulle det være et win-win koncept.
Jeg ved at fan fodboldklubber som: AGF, Glostrup, Kolding osv. også benytter deres koncept.
MVH Mads |
Hej Mads Jeg har ikke selv erfaring med Klubsupport.dk men efter hvad jeg har læst, så skulle det være et win-win koncept. Jeg ved at fan fodboldklubber som: AGF, Glostrup, Kolding osv. også benytter deres koncept. |
Hej Mads Jeg er stifter og medejer af KlubSupport og jeg kan da godt forstå din skepsis - om man får noget for pengene. Det koster kr. 1000 at blive oprettet og kr. 100 pr. måned. Derudover et variabelt %-beløb - som aftales individuelt og hvoraf ca. 2/3 går videre til den klub hvor medlemmet e-handler fra. For det beløb er man med på vores e-handelsliste og får også en annonce med i vores tilbudsmail, som udsendes til pt. ca. 3600 aktive tilmeldte brugere. Vores koncept er i rigtig god vækst - der kommer 1-3 nye klubber med hver dag og ligeledes mange nye medlemmer. Vi har ca. 10.000 besøgende på vores side pr. måned. (fordoblet siden sidste måned), Vores brugere er meget loyale, da de gerne vil støtte deres klub, da de efterfølgende kan se, at pengene bliver anvendt til gode formål i klubben. Vi kan naturligvis ikke garantere at butikkerne får solgt vare via os - men vi har en fælles interesse i at markedsføre din butik bedst muligt. Så vi håber du vil være med. Du kan læse mere om vores annoncør information på www.klubsupport.dk under "for e-butikker". Med venlig hilsen
|
Hej Rasmus Hvad med trendlovers.dk - skal I ikke med? Med venlig hilsen Flemming Mæhlisen |
Hej Flemming Du skal være velkommen til at sende nærmere info. |
Hej Rasmus Du kan finde nærmere information her: http://www.klubsupport.dk/default.asp?mode=cmsview&page=90 Samtidig vil vi godt introducere et aminotilbud. 1000 kr. for oprettelse + 100 kr. pr måned + en af nedenstående gavekortpakker. Gavekortene er fra DG danmark, hvor vi er forhandlere. Alle nye tilmeldte webshops kan vælge mellem spændende gavekort, som kan bruges i sin webshop som tilgift, konkurrencer m.m. Vælg en af tre muligheder:
Med venlig hilsen Flemming
|