Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er danske virksomheder klar til remote medarbejdere? Gode råd søges med kyshånd

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle,

Jeg er pt i Thailand og drømmer om at skifte de danske rammer ud med Sydøstasien for en længere periode. I den forbindelse er jeg på jagt efter en REMOTE deltidsstilling, hvor jeg kan anvende mine kompetencer inden for digital kommunikation og markedsføring.

Til trods for et bredt netværk er det endnu ikke lykkedes at finde en virksomhed, der er vilde med ideen om remote medarbejdere. Kan det passe, at vi ikke længere fremme i Danmark, eller har jeg blot været uheldig i min søgning? Gode råd til min videre søgning modtages med kyshånd.

Min profil
Jeg er uddannet inden for kommunikation og sociale medier med en kommunikationsbachelor fra Journalisthøjskolen og en kandidat fra IT-Universitet. Sideløbende med mine studier har jeg arbejdet for en række virksomheder og bureauer, hvor jeg blandt andet har varetaget følgende opgaver:

- Sociale medier: fastlæggelse af strategi, produktion af content, annoncering i FB business manager
- Tekstproduktion: produkttekster, artikelskrivning, casebeskrivelser, pressemeddelelser mm.
- On-page SEO-optimering
- Daglig varetagelse af websites (primært Drupal og Wordpress)
- Gennemførelse af spørgeskemaundersøgelser

Jeg er desuden til stede i Danmark i december, hvor jeg vil have mulighed for at mødes med potentielle arbejdsgivere/evt. oplæring.

Jeg er utrolig taknemlig for enhver hjælp, der kan bringe mig tættere på drømmen om en tilværelse i Asien.

//Cecilie
Tilmeldt 21. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie,

Super spændende fremtidsidé, som jeg muligvis "kan hjælpe på vej".

Har du mulighed for at skrive en privatbesked?

Fortsat god dag,

Andreas. 

Tilmeldt 8. Nov 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 04:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Andreas,

Det lyder jo spændende - jeg har sendt en privat besked afsted.

Bh. Cecilie
Tilmeldt 9. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Vi er meget interesseret.
Giv mig et kald eller skriv til mig på Emil@bredel.dk
Tlf 21464646

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)