'Nej tak til reklamer' - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice "

'Nej tak til reklamer'

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 8
Fra Søborg
Tilmeldt 1. nov 18
Indlæg ialt: 2

Skrevet 07-11-2018 kl. 19:24
Hej alle
Jeg påtænker at starte en virksomhed, som husstandsomdeler reklamer for andre virksomheder.

I den forbindelse har jeg et spørgsmål i forhold til forbuddet mod at dele reklamer ud til husstande, som er tilmeldt 'Nej tak til reklamer' ordningen:
Skal husstanden have et 'nej tak til reklamer' klistermærke på postkassen, som gør opmærksom på, at man ikke må give dem adresseløse reklamer, eller skal jeg som omdeler af reklamer vide, om de er tilmeldt 'nej tak til reklamer' ordningen uanset om de har ét klistermærke på postkassen eller ej?

Med venlig hilsen
Bjørn Pihl
Amino-karma 19
Tilmeldt 8. nov 18
Indlæg ialt: 6

relatedenergy
Fra http://terrassebrædder.dk
Skrevet 08-11-2018 kl. 09:27
Er ret sikker på at de skal have det klistermærke på postkassen, dog er der mange omdelere der ignorere dem alligevel.. har jeg oplevet flere gange hjemme ved mig selv :)
Amino-karma 16
Fra Odense
Tilmeldt 10. maj 16
Indlæg ialt: 4

den_er_da_hvid
Skrevet 08-11-2018 kl. 12:51

Det er klistermærket på postkassen der er gældende, og skal respekteres.

Forbrugerombudsmanden har udtalt noget i retningen af, at selv hvis oprindelig husejer er flyttet, og har ladt klistermærket sidde, og nye ejere ikke er tilmeldt ordningen, så skal klistermærket stadig respekteres (fordi du i praksis ikke kan vide om de er tilmeldt eller ej).

Der er nogen distributører, som med mellemrum ignorere klistermærket for at se om der er bid og ikke kommer klager.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Diverse salg, marketing, PR & kundeservice
Besøg vores andre hjemmesider :