Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårligt gulv eller vores skyld?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg ved ikke om det her indlæg passer ind på den her side, men det var den eneste jeg lige kunne finde... (jeg vidste ikke hvilken tråd jeg skulle vælge heller, og kom til at trykke på en tilfældig).
Jeg har problemer med min udlejer. Jeg bor i hans garage, som han har bygget om til en lejlighed. Her er super fint, men gulvet går meget nemt i stykker. Det er trægulv og det er flækket og har lavet store huller to steder. Det første kom da jeg tabte et glas på gulvet, glasset gik i stykker, men det gjorde gulvet også. Det andet hul kom da jeg støvsugede. Jeg støvsugede helt almindeligt, men et sted knækkede et stort stykke af gulvet bare af da jeg støvsugede hen over det.
Jeg mener selvfølgelig ikke at det er min skyld, men det gør min udlejer. Det er meningen at han skal finde en håndværker der kan komme og kigge på det, og vurdere om det bare er gulvet der er dårligt. Det er tydeligt for mig at gulvet er helt råddent nedenunder, ellers ville det heller ikke gå i stykker på den måde. Min udlejer foreslog selv at jeg kunne skrive og få noget advokathjælp, så det gør jeg så nu. Jeg håber på at i kan hjælpe og at det giver mig bedre chancer for ikke at skulle betale for et helt nyt gulv.
Tak - Kassandra
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Meld dig ind i lejernes lo.

De kan hjælpe dig.

Men vær opmærksom på at du risikere at lejemålet ikke er lovligt, og så skal du jo finde noget nyt.

Held og lykke med det

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej k-Wichmann

Du betaler ganske givet også for meget i husleje!

Du kan melde dig ind i Lejernes LO og få aktiv hjælp

eller du kan klage til Huslejenævnet i din kommune.

Da sagen tyder på, at udlejer er meget rådden, vil jeg

også mene, at du med fordel kan melde dig ind i

Lejernes LO.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)