Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny e-kategori

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Da der efterhånden er rigtig mange indlæg om e-handel, e-marketing, søgemaskineoptimering mv. så er der kommet en ny gruppe til det.

Online marketing og salg
Her diskuterer vi alt vedr. markedsføring a websites, søgemaskineoptimering, e-handel m.m.

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 11:17

God idé med det nye forum - tak

Overvejede også om der ikke også skulle være et forum for produktion/udvikling/design?? - Evt . et helt afsnit, der så kunne inddeles undergrupper, fx.
  • software
  • hardware
  • tøj-design
  • andre produkter
??

Nå, det var basre en løs tanke...Tak Martin, for et kanon-glimrende debatforum (med et fint nyt logo ... og måske snart med en mere læsevenlig typografi...?)

Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:43
Hej Martin

At lave nye kategorier er noget man skal overveje meget. Laver du for mange, bliver debatten ødelagt.
Hvis der opstår rigtig mange indlæg af en speciel type, så kigger jeg på det.
De forslag du kommer med er spændende, men jeg tror pt. ikke der er nok aktivitet i de emner.
Men hvis de komme, så laver jeg kategorierne.

Dbh Martin
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:53

Kunne en ide til en katagori være "lovlige fiduser" ... det jeg mener er at jeg tror mange helt små iværksættere ikke helt udnytter det potentiale der ligger i at være selvstændig. Mange udnytter ikke de muligheder man har for at trække moms fra, købe ting de rigtige ting at afskrive på - på de rigtige tidspunkter, udbetale skattefri km penge, få rabatter, osv.

Det kan godt være at det falder for meget ind under mange af de andre katagorier - men jeg synes alligevel det kunne være en oplagt måde at dele noget info man ellers måske har svært ved at finde...

JH
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:57
Det er en god ide, men et helt emne er nok i overkanten.
Start en tråd, det er sikkert alt fint.

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)