Ja, men kender du mange små frisører der sidder og roder med opensource når de har lukket biksen om eftermiddagen?. Mener bare man skal tage prisen i betragtning, 1000 kr. er jo meget lidt i dag. Der skal bare 1 - 2 kunder igennem, hvis de har det samme frisør forbrug som min kæreste, så er de penge i hus igen. Så tror jeg ikke din timeløn mens du sidder og roder med et system du ikke kender kan betales. Derfor mener jeg du sagtens kan sætte et tilbud op herinde, hvor de anbefaler folk opensource eller evt. at hjælpe dem med det. Generelle råd og vejledning kan du jo gøre alt det du vil i andre kategorier, men her afsporer du bare denne tråd, i en kategori der er beregnet til netop tilbud. |
Det er rigtig nok at amino er til for at hjælpe hinanden, men kan det passe at der i hver enkelt tråd skal være en eller anden som lige kan tilbyde et eller andet.
Hvis der er et firma som kommer med et tilbud, så må det altså være op til læserne at læse en af de andre 50.000 tråde om opensource software. Jeg syntes det virker meget sært, at der hver gang der kommer et tilbud på noget web af en eller anden art, så skal tråden altid ende ud i en diskussion om hvorvidt det specifikke stykke software kan det samme, koster det samme, er lige så fremtidssikret, etc. som et eller andet stykke opensource software.
Hvis man givet et generelt tilbud til amino, så må læserne vel selv kunne vurdere om det der bliver tilbud rammer vedkommendes behov.
/Peder