Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter CMS til Amino pris!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men kender du mange små frisører der sidder og roder med opensource når de har lukket biksen om eftermiddagen?.

Mener bare man skal tage prisen i betragtning, 1000 kr. er jo meget lidt i dag. Der skal bare 1 - 2 kunder igennem, hvis de har det samme frisør forbrug som min kæreste, så er de penge i hus igen. Så tror jeg ikke din timeløn mens du sidder og roder med et system du ikke kender kan betales.

Derfor mener jeg du sagtens kan sætte et tilbud op herinde, hvor de anbefaler folk opensource eller evt. at hjælpe dem med det. Generelle råd og vejledning kan du jo gøre alt det du vil i andre kategorier, men her afsporer du bare denne tråd, i en kategori der er beregnet til netop tilbud.  

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:04

Det er rigtig nok at amino er til for at hjælpe hinanden, men kan det passe at der i hver enkelt tråd skal være en eller anden som lige kan tilbyde et eller andet. 

Hvis der er et firma som kommer med et tilbud, så må det altså være op til læserne at læse en af de andre 50.000 tråde om opensource software. Jeg syntes det virker meget sært, at der hver gang der kommer et tilbud på noget web af en eller anden art, så skal tråden altid ende ud i en diskussion om hvorvidt det specifikke stykke software kan det samme, koster det samme, er lige så fremtidssikret, etc. som et eller andet stykke opensource software. 

Hvis man givet et generelt tilbud til amino, så må læserne vel selv kunne vurdere om det der bliver tilbud rammer vedkommendes behov. 

/Peder 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 14:42

Har ikke lige læst så meget om det på siden, men kan det smides på designet der bruges i forevejen?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 15:17

Martin Tygsen:

Jeg synes egentlig det er synd man ikke ser flere der tilbyder en simpel lille CMS løsning(som vel og mærke gennemfører konceptet) der er skrabet, super brugervenlig og henvender sig til små forretninger og lign der bare ønsker en profil side på nettet og samtidig lige have mulighed for at skrive en nyhed eller 2, og ændre en stavefejl hvis det skulle dukke op.

Det du omtaler er efter min mening = MODx 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LOL nu har jeg rentfaktisk søster som har været frisør i snart 30 år. Nej hun kunne aldrig finde på at bruge 1000 kr på at købe website. Der findes mang måder at få installeret et CMS website på.

Faktisk er det en af hendes kunder der har lavet det få hende. Det kostede gratis.. hehe

Rigtig mange virksomheds ejer har et net værk de kan bruge. De fleste unge drenge på 15-17 år kan trylle med næsten alt IT. Derfor ligge tanken ikke fjernt at få det lavet igennem sit nætværk. Jeg har sat utalige CMS side op for vender og kunder. Jeg kunne aldrig finde på at tage noget for det. Normalt anbefaler jeg dem at vælge Surftown. De har "1 Click" som installere hele svineriet selv. Hvis man vil have et andet design, laver man en aftale med en kunde eller en fra sit netværk.

Det kan godt være jeg er for meget Jyde.. hehe. Jeg kan godt lide gratis ting.

Lige en rettelse til min tidligere post. Jeg så faktisk ikke at dette var fra "Jeg har et tilbud til dig". Så du kan have ret i at jeg ikke kan være bekendt at skrive i denne tråd. Det undskylder jeg for. Angel 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:06

Hej Remy,

Jeg har selv en helt anden indgangsvinkel til tingene, jeg tror slet ikke Danske Bank er så forkert på den, når de siger "Gør det du er bedst til". Det giver sig udslag i at vores firma bruger en del på service ydelse såsom revisor, bogføring, advokat, rengøring. Altsammen så vi kan fokusere på vores kerne forretning. Det er min erfaring at det kommer man længst med i længden.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)