Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter CMS til Amino pris!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksætter kolleger

Vi har hos MarketIT vores egen CMS system, som vi gerne vil give et specielt godt Amino tilbud på. Systemet er i forvejen meget billigt, men vi presser den lidt mere.

MarketIT CMS er beregnet til mindre virksomheder, der vil repræsenteres på internettet og findes på Google. Se f.eks. www.extremebeauty.dk der ligger nr. på Google på deres primære søgeord "hårextension".

Normalpris det første år er 1500 kr. inkl. hosting og mail. Vi tilbyder Amino'er 33% rabat på denne pris, resten af februar måned, så det er kun 1000 kr. for oprettelse og 12 måneders drift.

Se mere her 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:12

Er der noget forskel mellem dit og så de gratis opensource CMS systemer der ligger på nettet? Jeg mener om der er flere funktioner i dit?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:19

Remydk:
Jeg mener om der er flere funktioner i dit?

Nu kender jeg ikke til det omtalte system, så jeg kan ikke svare på deres vegne. Men kunsten i et CMS er efter min mening ikke at lave et med mange funktioner, det findes der en masse open source systemer der kan, og typisk for de fleste er at de er smækfyldte af mere eller mindre ubrugelige funktioner fordi alle gerne vil have en finger med i spillet og for at ramme flest muligt.

Men det er desværre også med til at forvirre de fleste, og hvis man bare ønsker en lille profil side så kan mange open source CMS løsninger virke meget uoverskuelige og svære at sætte sig ind i.

Jeg synes egentlig det er synd man ikke ser flere der tilbyder en simpel lille CMS løsning(som vel og mærke gennemfører konceptet) der er skrabet, super brugervenlig og henvender sig til små forretninger og lign der bare ønsker en profil side på nettet og samtidig lige have mulighed for at skrive en nyhed eller 2, og ændre en stavefejl hvis det skulle dukke op.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 21:28

Uha, uha. www.extremebeauty.dk har et link tilbage til jer og der står, at I har ophavsret på materialet. Hvis der er link tilbage til jeres side kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke bare vælger et eller andet super-simpelt og gratis system ude på nettet. Og mit indhold foretrækker jeg også at have ophavsret på selv. Smile

Er det generelt for jeres systemer at I har den tekst i bunden?

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:41

For mig er et CMS som fx Joomla godt, pga uendelige muligheder, og man kan fx. køre det å one.com til 11kr /mdr (selvom kvalliteten ikke er god).

Hvis i vil ud må i vise hvorfor jeres er bedre end et gratis system, som bruges på en 15000 danske sider Smile  som der er over 1400 gratis designs til, og over 1000 forskellige gratis muligheder, som forum osv....

HVORFOR er jeres det bedste ? 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:55

Det er ikke let at præsentere et købe-cms på amino uden at konkurrenterne byder sig til :-)

Jeg synes det ligner en rigtig fin service, I tilbyder til små virksomheder - også konceptet med at I kan håndtere opdateringerne af siderne for en billig penge pr måned synes jeg lyder fornuftigt for rigtigt mange af den type kunder, som ikke skal ud i at styre indholdstyper i Joomla eller at lave opdateringer af wordpress.

Eneste, som jeg umiddelbart savner er søgemaskinevenlige url'er, men dén står sikkert allerede på jeres liste. :-)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:16

AndersSaugstrup:
Det er ikke let at præsentere et købe-cms på amino uden at konkurrenterne byder sig til :-)

Nej det er sjovt som nogle aminoer har svært ved at unde andre en reklame i ny og næ selvom de selv reklamere voldsomt på amino :)

AndersSaugstrup:

Jeg synes det ligner en rigtig fin service, I tilbyder til små virksomheder - også konceptet med at I kan håndtere opdateringerne af siderne for en billig penge pr måned synes jeg lyder fornuftigt for rigtigt mange af den type kunder, som ikke skal ud i at styre indholdstyper i Joomla eller at lave opdateringer af wordpress.

Eneste, som jeg umiddelbart savner er søgemaskinevenlige url'er, men dén står sikkert allerede på jeres liste. :-)

100% enig :)
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:23

Nej Anders det er rigtigt, tak for din kommentar :)

Dette system er slet ikke beregnet til jer, der roder med opensource systemer og sidder og koder selv. Det er ment som en meget billig måde for mindre virksomheder at komme på internettet. Det er beregnet til kunder der ikke sætter sig ind i alt det der, men skal have et site der er præsentabelt og hvis der er noget galt kan de ringe til en de "kender" som hjælper dem. 

Derfor skal man ikke sammenligne æbler og appelsiner her.

Hvert produkt har sin målgruppe, jeg gider heller ikke sidde og fedte i opensource systemer, så betaler jeg mig hellere fra at have et system der bare virker og som jeg kan finde ud af at opdatere og hvis noget går galt kan jeg få hurtig hjælp. Der er heldigvis mange andre der har samme mening, mange kloge folk har sagt man skal lave hvad man er bedst til.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 09:49

Er der billed-galleri med?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:19
Side 1 ud af 3 (26 indlæg)