Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svært at finde investor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogen der har haft held med at finde investor/lån?
Vi mangler 200.000kr til opstart af en butik og app.
Men synes godt nok det er svært at finde de sidste penge.
Nogen der har haft heldet med sig? Og hvordan?😊 Det er ikke til at finde rundt i.

Mvh
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kremm! Vi har ej heller haft held til at finde en investor, men har du overvejet https://angel.co/. Men nu mangler vi også på den forkerte side af en million.

Det er derfor det er svært for os...

:-(

Mvh.

Lurks....

 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kremm

Har i prøvet hos 3F? - nej ikke fagforeningen men Friends, Fools and Families? Wink

Og er I gået "All-In"? dvs lånt hvad i kan låne? Hvis det er 200.000 i mangler tænker jeg at det mest realistisk er der I lettest vil kunne finde pengene.

De to steder er de første steder jeg vil foreslå jer at I forsøger at skaffe pengene - det kan jo være svært at sælge en Idé som jeres Mor ikke tror på, eller hvor I ikke selv at villige til at belåne huset til op over skorstenen - hvis I ikke tror så meget på jeres Idé hvorfor skulle en investor så.

Derudover ville jeg nok forsøge at kigge på Ideen igen - hvordan kan i skære i omkostningerne? kan i f.eks starte op kun med App, eller kun med Butik pg så lade resten komme senere? Kunne man skære noget funktionalitet ud af App'en så den blev billigere osv.

I Kunne måske også selv tage en større del af "Slæbet", hvad med at få App'en udvikliet i udlandet, eller måske selv tage et af de mange online kurser I kan finde på nettet - Ikke at det bliver let, det gør det ikke med garanti ikke, men i står meget bedre overfor evt investorer hvis I har noget at vise, noget der virker og en måde at begynde at skabe lidt indtægt på.

Anyway - Held og lykke med det

//Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)