Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg en import og export virksomhed

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

Jeg har ledt og ledt forgæves efter informationer, så derfor spørger jeg her inde, i håb om at nogle af jer ved noget om det.

Jeg kunne godt tænke mig at starte en import virksomhed hvor jeg importere varer som en anden virksomhed producere og laver en kontrakt med dem, som så putter emballage på med mit eget logo og virksomhedsnavn i det land hvor export foregår, og så sælge det inden jeg har købt det, sådan at jeg ikke selv putter mine egne penge i det.
hvordan starter jeg sådan noget, og kan det lade sig gøre, eller er jeg nød til at selv betale de produkter med mine egne penge?, hvad hedder sådan en type virksomhed?. Er det en trading virksomhed?. Skal man have et sted at opbevare produkterne, eller kan man lave en aftale med køberen at det bliver kørt ud til deres varelager?.
og skal man så lave et søsterselskab til hver et brand navn man laver?.

Jeg håber at nogle af jer måske kan svare på det.

venlig hilsen Frans
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Oct 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener at få varer ud i supermarkeder, og butikker osv. lidt ligesom DantonTrading A/S, der får lavet nogle produkter i Grækenland, og så putter de dem under mærker de selv har lavet. og så sælger de dem i supermarkeder osv.
Tilmeldt 27. Oct 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Benjemin,

Vi fremstiller firma fra Bangladesh og arbejder med Walmart, kmart, Tjmax, Sears, Ralhlauren, USpolo. Hvis du stadig har krav, har vi også vores eget kontor i New York og Sydamerika, vi kan hjælpe dig med at udvikle din egen mærke.

Med venlig hilsen'
Mohammed
setelsapy@gmail.com
Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Problemet er at hvis du sælger til supermarkedet skal de minimum have 90 dages kredit.
Så din ide om at gøre det uden penge vil ikke kunne fungere.
Men du kan formegentlig sagtens få sendt det direkte fra producenterne til dine B2B kunder

Tilmeldt 19. Oct 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det så sige at supermarkederne først betaler en for produkterne om flere måneder?.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

ja regn med dine leverandører kræver penge ved levering og supermarkedet kræver lang kredit - så ja (og det er meget vanskeligt at få varer ind i supermarkeder og ofte står man selv for opfyldning mm)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Og supermarkederne er slet ikke alene om det her.

Jeg skal også helst have 30 dages kredit når jeg køber ind. Det er markedsstandarden inden for spiritus eksempelvis.

Tilmeldt 9. Nov 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Emballagegrossisten Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Frans,

Du kan nok godt lave en aftale med nogle leverandøre om, at sende direkte fra deres produktion og så hen til din kunde, men igen det kommer nok lidt an på, hvilke produkter du vil vælge og sælge.

Men du skal nok have fat i noget emballage med eget logo så, jeg ved www.emballagegrossisten.dk kan lave forskelligt logo tryk, hvis du får behov for det!
Tilmeldt 9. Nov 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Emballagegrossisten Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frans, 

Du kan nok godt lave en aftale med nogle leverandøre om, at sende direkte fra deres produktion og så hen til din kunde, men igen det kommer nok lidt an på, hvilke produkter du vil vælge og sælge. 

Men du skal nok have fat i noget emballage med eget logo så, jeg ved www.emballagegrossisten.dk kan lave forskelligt logo tryk, hvis du får behov for det!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)