Hej! Er der nogen der har erfaring med Google Adsense? Jeg skal have udbetalt mit optjente antal dollars fra dem, men jeg tror de har gjort det svært med vilje. jeg skal indsende en skatte-blanket til dem, men kan ikke finde ud af, hvordan jeg indsender den. |
Betaling fra Google Adsense
Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk
|
Hmmm...? Det blev der lagt ret stor vægt på, da jeg gik derind. De skriver at de ikke overfører pengene, før man har indsendt sine skatteoplysninger. Jeg har lige idag fået et kort med posten, med PIN-kode osv. Jeg synes det virker lidt besværligt. Kan du fortælle mig den nemme måde at gøre det på? |
Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk
Du skal kun indsende skatteoplysninger hvis dit firma er placeret eller har aktiviteter i USA, så for de fleste danskere skal man blot afkrydse, at man ingen aktiviteter har i landet. |
Har du prøvet at skrive til dem? De har en meget venlig dansk support på adsense-da@google.com Jeg er sikker på at de gør deres bedste for at gøre det let for dig at få dine penge, og at de gerne vil hjælpe hvis du har problemer. Det er jo sådan nogen som dig der tjener penge for dem. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Det lyder mærkeligt - jeg klarede det hele via deres hjemmeside. Du skal vælge at du ikke bor i USA og ikke har firmaadresse i USA, så kan det klares med at skrive dit navn i et felt i stedet fot at rode med papirer. |
Vil det sige at man kan slippe for at betale skat af sin indkomst fra AdSense hvis man ikke bor i USA ? |