Hej Alle, |
Jeg tror at du skal have fat i Waimea. Mikkel deMib har tidligere skrevet et blogindlæg om det, så han må være den som du skal have fat i :).
Hej Alle, |
Jeg tror at du skal have fat i Waimea. Mikkel deMib har tidligere skrevet et blogindlæg om det, så han må være den som du skal have fat i :). |
Det er faktisk nemt at skrive sådan en. Jeg tror jeg lavede den for nogle år siden som proof-of-concept. Det der tager lang tid med det er at finde alle ord der kan bruges hvis den skal køre automatisk. En programmør kan sagtens lave den så du kan inputte sætning som {hej|davs|yo} min {ven|fjende|snuske} og så vil den selv kunne lave 9 sætninger ud af den smule. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Kære begge, |
Hej Andreas, Det findes :) Værsgo https://www.riveronline.dk/text-spinner |
Webmaster for Pladesmeden.com, Kantlister.dk & Bibus-sindby.dk
Emil - tekstspinneren der henviser til hos Riveronline er ikke det han søger tror jeg. Her skal man selv skrive synonymerne til hvert ord man indsætter og det eneste den så gør er at bytte om på dem. Jeg tror Andreas leder efter en dansk spinner, hvor der følger en synonym ordbog med og dette tror jeg ikke han finder gratis på nettet :) Mvh. |
Kristian Ole Rørbye