Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LEVERANDØR HJÆLP

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. Jeg søger hjælp til at finde en god og trofast leverandør.

- Med det mener jeg følgende:

- Hvordan finder jeg en leverandør, hvis jeg ikke helt kender mit produkt som jeg vil sælge?

- Kan jeg købe mig adgang til en agent/leverandør?

- Hvordan kommer jeg hurtigst og lettest i kontakt med en sælger, som har super gode tilbud?

Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Pelle

Det er for tidligt på dagen til at du kan være påvirket af alkohol, men mener du seriøst at du ønsker at "finde en leverandør før du ved hvilket produkt du vil sælge"?

Som en del andre indlæg så kan du med fordel (så skal du være) være mere specifik.

De fleste der kan hjælpe har en viden om specifikke kategorier og hvorfor skulle de bruge tid på dit indlæg hvis sandsynligheden for at ramme noget der kan hjælpe dig er forsvindende lille?

Velment trods alt:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen et lige så godt indlæg som dit. Kun være søg på google.dk alt anden vil være tidsspille for alle.. når du har funde det du gerne vil sælge kun det være meget nemmer for os at hjælpe..

Tilmeldt 23. Apr 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Undskylder mit opslag så! Men jeg søger ting som BRIO, haba, goki, krea.
Belkin, id voks....

Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Pelle

Ok, jeg var ved at skrive noget grimt. Vil nøjes med at spørge om du har prøvet brio.dk eller hama.dk? Eller blot bevæget dig ned i en legetøjsbutik og tjekket bag på produkterne?

Og så et velment råd. Dine spørgsmål bærer præg af at du lige har fået en fiks ide, men gør dig nu selv den tjeneste lige at bruge lidt tid på at tænke dine ønsker / idder / set up igennem. Stress-test dine ideer med venner eller familie og se hvor du lander. Lad ideen rode i baghovedet et par uger, arbejd lidt med den igen og lad den ligger lidt igen. Synes du stadigt du har en rigtig god ide efter 1 måned eller 2 så kan du begynde på det egentlige arbejde (Som jeg gætter på IKKE starter med at ringe til leverandører).

Det virker ikke som om du er klar til at tage seriøs kontakt med de spillere du nævner og ofte har du kun et skud. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)