Er der nogen der ved hvordan vi kan få kontakt med en fabrik der producerer brillestel??? Det må godt være i udlandet eller i danmark. Vi er begyndt at designe briller men har brug for kontakt med en brillefabrik for at vide de præsice krav til tegningerne af designet.
Det kan højst sandsynligt sagtens være med kvalitetsmæssigt hvis I finder den rigtige fabrik, og I vil få en lang højere fortjeneste pga. den lave pris.
Jeg synes at I skal søge på f.eks. www.alibaba.com . Søg på "Glasses" / "China mainland" / "Manufacturer"
Så kommer der en masse producenter op, og det er bare at tage kontakt til dem der ser mest interessante ud, og se hvem der virker mest seriøse i deres tilbagemelding. Når I så har fået de første prisindikationer hjem, og måske fået dem til at sende nogle samples af andre produkter de laver, så bør I nok tage derud og besøge dem med henblik på at få lavet en aftale, og få skudt projektet igang
PS. Jeg tegner selv Autocad 3D, så der kunne jeg måske også hjælpe.
Tak for dit svar. Vi har fået kontakt med nogle Japaner som kommer her på torsdag, hvor vi skal snakke om samarbejde. Men jeg gemmer dine oplysninger og link, hvis udfaldet på torsdag ikke bliver som forventet, så går vi andre veje.
Og det kan være vi stadigvæk skal have stellene tegnet i 3D, men indtil videre får de håndtegningerne at se. Har du tegnet stel før? For vi har haft en grafiker og en arkitekt på opgaven og det var ikke godt nok.
Det lyder jo spændende. Generelt er Japanerne nok dyrere end kineserne, men nu er pris jo heller ikke alt. Jeg har ikke tegnet brillestel før, men det er vel ikke anderledes end så mange andre maskindele eller designting.