Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skiller jeg mig ud fra mængden?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg er til daglig ejer af en service virksomhed (rengøring og andre services) der henveder sig primært til erhverv. Min klart største kunde fordelt ud på mange forskellige institutioner har dog opsagt grundet den økonomiske tilstand i den kommune, virksomheden befinder sig i. PT. har kommunen ansat deres eget korps men det skal snarligt besluttes om rengøringsarbejdet skal i udlicitering, hvilket jeg egentligt har tænkt mig at holde mig fra da jeg ved det betyder meget arbejde til relativt få penge. Jeg har besluttet at jeg hellere vil ligge virksomhedens ressourcer andetsteds, bla. på at skaffe nye kunder (store som små). Har for nyligt omlagt virksomhedens strategi ifht. at bevæge mig i den rigtige retning mod visionen.

I den forbindelse er jeg i gang med god gameldags kold kanvas, og vil gerne høre nærmere til forslag omkring hvordan man skiller sig bedst ud fra mængden. Vores priser er konkurrence dygtige, og vi leverer en god kvalitet med loyalitet, fleksibiltet og en løbende dialog som nøgleord der er i højsædet. Jeg har søsat en loyalitetsordning der betyder at hvis eventuelle nye kunder vil indgå et samarbejde vil de blive belønnet for et længerevarende samarbejde med x antal timers gratis rengøring efter minimum 1 års samarbejde sådan at man skaber en win win situation for begge parter.

Søger råd til andre parametre jeg kan benytte mig af i en slagsproces, da jeg er en lille smule bekymret over tilbage gangen i kundeporteføjen, ikke kun økonomisk men allermest for de hænder jeg evt. kan være nødsaget til at frigive. Vi er pt 35 ansatte hvoraf et flertal af dem har været ombord i mange år og er rigtigt dygtige til deres arbejde. Dem vil jeg rigtigt gerne beholde da god arbejdskraft ikke hænger på træerne. Så tager imod inputs til hvilke parametre man kan skille sig ud fra mængden med, med kyshånd. Eller står du decideret og efterspørger en servicepartner mht. erhvervs rengøring så send mig endeligt en pm og jeg vil tage nærmere kontakt.

Mvh.

Jorge Andrade (alias)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)