Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlook til outlook vs Android

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den er ikke nem den her.

Er pt hos en arbejdsgiver der kun understøtter Outlook til Apple, men vil IKKE være en del af frugtordningen, baste.

Er på en Outlook 2010 PC men hvordan får jeg mine mails over på min android tlf. i stedet?

Jeg får ikke adgang til arbejdsgiverens mailserver og kan derfor ikke sætte mail op på denne, så er det muligt at spejle en outlook imap konto til en anden outlook konto??

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvilken mailserver har arbejdsgiver?

En Windows med Outlook kan normalt forbinde til alle sædvanlige mailservere.

Hvorfor vil du ikke anvende Apple? Hvis det er nødvendigt for at passe arbejdet er det vel arbejdsgiver der betaler den. Eller?

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wcon

Tak for dit svar.

Jeg er 100% android og har altid været det. Jeg ønsker ikke at blive sovset ind i Apple verdenen med konstante adgangskoder og andet, er tryg og har det superfint i androidland og ønsker ikke at skifte.

Min arbejdsgiver har valgt kun at køre Apple og vil ikke udleverer mailserver info til brug for Android. Jeg vælger at være en smule rebel og modsætte mig dette velvidende at det vil give problemer og derfor spørger jeg netop som jeg gør.

I min optik er Apple stadig på alt for mange punkter halvforældet teknik i et smart plastik design. (uden at det nu skal føre til endnu en Apple/Android debat)

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Hej Wcon

Tak for dit svar.

Jeg er 100% android og har altid været det. Jeg ønsker ikke at blive sovset ind i Apple verdenen med konstante adgangskoder og andet, er tryg og har det superfint i androidland og ønsker ikke at skifte.

Min arbejdsgiver har valgt kun at køre Apple og vil ikke udleverer mailserver info til brug for Android. Jeg vælger at være en smule rebel og modsætte mig dette velvidende at det vil give problemer og derfor spørger jeg netop som jeg gør.

I min optik er Apple stadig på alt for mange punkter halvforældet teknik i et smart plastik design. (uden at det nu skal føre til endnu en Apple/Android debat)

Jeg er ikke så religiøs, men bruger ikke selv Apple. Det har jeg prøvet, og det er egentlig OK - det er bare noget andet.

Jeg er ved gennemlæsning af tråden blevet i tvivl om, hvorvidt du faktisk har adgang til dine emails gennem et outlook-program på din windows-PC. Hvis du har det, så kan du vel formentlig deri læse de nødvendige server-informationer til mailserveren? Behøver du i øvrigt at have mails på din telefon. Er det ikke nok at have dem på din PC? (ja - det afhænger selvfølgelig af hvad du laver, og dermed af om du er meget omkring-løbende, eller som oftest har din PC aktiv der hvor du nu er). 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wcon

Vi er på en MS Exchange server, så kan ikke se indgående/udgående server og porte informationer.

Jeg er en del på landevejen så vil super gerne have alle informationer med. Det er som sådan ligemeget at jeg ikke kan svare, dog bare at kunne se ville være fint og ikke mindst muligheden for at se min kalender ville toppen.

Lige nu prøver jeg med en model der ud fra "opgaver" sender en kopi af alle indkommende mails videre til en anden mail jeg kan se på min tlf.

Lidt en lappe løsning....

Er der ikke et eller andet smart(=næsten gratis) program der kan mirror mails og kalender fra Office til en given mobil enhed?

BoB

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Exchange er perfekt 👍.
Men det er jo ikke bare en mailserver-opsætning, men også kalender (typisk).

Dine muligheder afhænger af din konkrete telefon.
Da jeg anvendte Samsung var det med lidt forskellige apps til mail og kalender.

Nu har jeg ikke Samsung, og så anvender jeg Nine fra 9folders inc.
Den er rigtig god til Exchange, og kan opsættes fint til mine ønsker.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for svaret.

Den giver jeg lige et skud.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:
Er pt hos en arbejdsgiver der kun understøtter Outlook til Apple

Outlook kan læses af alt der kan forbinde til IMAP som Exchange bruger. Om du bruger Android, Apple eller et 3. mærke har ingen betydning.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Jeps i know, men velkommen til den kommunale verden...

Ps. er der ikke noget med du er Dansk mester i Umbraco?

Vh.

3O3

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:
Ps. er der ikke noget med du er Dansk mester i Umbraco?

Ikke mester endnu men arbejder på sagen. Feltet er stærkt men jeg er godt på vej :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)