Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget skal man bruge for at kunne blive business angel?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lyst til at starte op som selvstændig igen.

Har sparet nogle penge op, men overvejer nu om jeg måske skulle finde et par mindre virksomheder (1-3 stk.) som man kunne investere i istedet.

Altså en investering kombineret af penge og det netværk og de erfaringer og kompetencer man selv kommer med.

Hvor finder man spændende cases, og hvor meget vil I anslå man skal have op af lommen for at finde noget interessant?


De bedste hilsner

Anders

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Mon ikke du bliver oversvømmet med “gode ideer” nu :)

Jeg tror det afhænger af de forskellige cases og hvad du ellers kan byde ind med.

Inden for min branche, som er softwareudvikling (web, apps osv), bliver vi daglig kontaktet af håbefulde ihverksættere som har masser af ideer til projekter hvor de “bare lige” mangler penge til udviklingen.

Her er kapitalbehovet typisk +500.000 til udviking og så hvad konceptet nu kræver til markedsføring osv.

Jeg har faktisk et par iværksættere som jeg gerne videreformidler kontakt til hvis du har interesse i den slags - og også nogle hvor det ikke nødvendigvis drypper på mig selv efterfølgende :)

Hvis det har interesse, så smid en pm.

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Tak for svaret.

Dem jeg kender som beskæftiger sig med app-udvikling osv. kan fortælle mange gode historier om folk med gode ideér...

:"Kan du ikke bare lige lave en app, så.... " :-)

500.000+ har jeg ikke helt, og iøvrigt har jeg en idé om at jeg gerne vil kaste mig over noget hvor jeg bare har en lille smule knowhow. Og her kommer jeg 100 % til kort når det hedder software-udvikling :-)

Jeg sparer lidt mere op, og ser hvad der byder sig...


Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk din risiko

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)