Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor og hvordan kan man få lavet smykker?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg går med mine søskende om en drøm om at starte en smykke-start up. Er der nogle kloge hoveder herinde, der har erfaring, viden, ideer om, hvor man kan få produceret smykker, der bliver designet af en selv? Vi vil altså ikke blot købe 'standard'-smykker og sælge dem videre, men det er designet vi brænder for selv at udvikle. Jeg har hørt om smykkedesignere, som er gået til forskellige guldsmede og hørt om deres pris for at lave smykkerne. Er der nogle med holdninger eller viden om dette? :-)

På forhånd mange tak!

Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 22
Fra  LK Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gjorde dét, at jeg simpelthen startede med at tegne mine designs i et 3D program, og så tog jeg ellers kontakt til forskellige firmaer i udlandet. MANGE forskellige firmaer! Det var en process der krævede tålmodighed, men det er simpelthen det der skal til. At jeg allerede havde mine designs i en printklar fil, gjorde, at jeg sparede en hel del penge og at jeg var sikker på, at jeg fik præcis de smykker, jeg ønskede + den rette indgravering med mit firmanavn. Husk at læse op på de danske smykkeregler, hvis du får produceret smykkerne i udlandet.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)