Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Papiruldsisolering

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg isolerer med papiruld fra Papiruld Danmarkog vil gerne brede kendskabet og give interesserede amino'er et rigtig godt tilbud på papiruldsisolering. Det være sig efterisolering af hulmur og loft, eller at spare dig selv eller dine svende for at døje med mineraluld i nybyggeri. Jeg er yderst konkurrencedygtig og laver derfor en del nybyggerier for tømrermestre da det ikke kan svare sig for dem selv at gøre det. Der foruden er man garanteret en jævn og ubrudt isolering uden kuldebroer.

Mvh Kasper Ejersbo

Ejersbo Byg 

23808777 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:24

Hvordan lægger man det op? Blæser man det op eller hvordan kommer det? Har du nogen data omkring isoleringsevne osv.

Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 14:38

man blæser det ind/op. Det giver flere fordele. Man slipper for spild/fraskær. Er det gammel isolering som måske flere steder har været trådt i eller rodet fordeler granulatet sig i evt sprækker og huller.

Jeg har beregninger og konstruktionseksempler til projektering ved nybyg. Papiruld har en deklareret lambda værdi på 0,40. altså 10 % bedre end mineraluld.

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:26

Hej Kasper

Ved du om man må isolere med papiruld under et plankegulv? Jeg tænker på om der er nogen krav til brandhæmning i gulve. Jeg kan nemlig se en fordel i papiruld der er nemmere at få til at ligge jævnt og ikke har spild i modsætning til f.eks. bats der skal skæres til.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 15:34

Det må man gerne. Hvis det er en etageadskillelse skal loftet underneden være en klasse 2 beklædning, eksempelvis gips.

Tilmeldt 22. Feb 07
Skrevet kl. 15:41

Tak for det hurtige svar. Der er ikke tale om en etageadskillelse, så det skulle ikke være noget problem. Kan du ikke give mig et tilbud så kiger jeg på det. Jeg skal bruge 80 kvm. af ca. 10 cm's tykkelse.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 15:47

Hvis det bare skal fordeles ud vil det koste 5200 kr + moms, inkl materialer og arbejdsløn.  Kommer også an på hvor langt jeg skal køre for det. Jeg bor i Randers..

Tilmeldt 22. Feb 07
Skrevet kl. 15:54

Tak for det.

Jeg bor på Sjælland, så det kan godt være det bliver lidt langt for så lidt, men jeg tænker over det og vender tilbage hvis det blivre aktuelt.

/martin

Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 15:59
Ja det er lidt langt væk. Skal til Sjælland Tirsdag med maskine og det hele.. Alternativt kunne du købe papirulden og så selv sprede det ud. Der går lidt mere materiale til når det bliver ud lagt pr håndkraft, men du sparer arbejdsløn.
Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 16:40
Og lad mig blot lige tilføje at at efterisolering af ældre huse giver noget nær den bedste forrentning af jeres penge! Og den øgede komfort får man jo fra dag 1.
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)