Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-bøger, hvordan kan du ændre til dette format?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Minimaks Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger information eller et program, som kan konvertere til format: e-bog

Er der muligt at konvertere fra PDF-format eller hvilke formater kræves?

Jeg er amatørforfatter, men vil åbne mit eget forlag online, så det er rimelig relevant.

Mvh.

Ken

Tilmeldt 30. May 18
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Naar du skrive e-bog, går jeg udfra at du mener en epub fil som er det format som normalt bruges til ebøger.

Du skal normalt bruge noget special software til at lave epub filer. Du kan ikke umideltbart konvertere fra pdf til epub men det kommer også an på hvor kompliceret din bog er, angående billeder, tabeller, fodnoter og lignende.

Personligt kan jeg anbefale vores egen editor paa spintype.com. Der kan du skrive din bog online, og den kan så producere både epub filer, og tryk klare print pdf filer som er lige til at sende til tryk.

Vi kan ogsaa sælge bogen for dig, og tilbyder "print on demand" salg, så din bogen bliver printet hver gang den bliver solgt så du slipper for at have noget lager.

Nu skriver du at du vil "åbne mit eget forlag". Mener du så et forlag til at udgive dine egne bøger, eller vil du også udgive andre forfatteres bøger?

Hvis det kun er til dine egne bøger er det næsten for meget besvær at åbne et forlag. Så er det bedre at blive selvudgiver hos spintype.com Vi tager 15% af omsaetningen, og saa håndtere vi alt teknikken, produktionen og salget på vores website.

Jeg kan blandt andet naevne at den danske oversaettelse af bogen om "Elon Musk" (https://www.libris.dk/products/elon-musk) er produceret 100% paa spintype.com platformen.

Martin Tilsted

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:27