Hej Jeg sidder og overvejer at lave noget reklame i form af husomdelte foldere. Derfor vil jeg meget gerne høre fra nogle som har erfaringer i dette, og som dermed kan give mig fif og råd eks. om hvilket slags design min folder skal have, hvad der øger salget, hvad der øger blikfanger med videre.....
Så lad mig endelig høre fra dig
Med venlig hilsen |
Min erfaring med tryksager er at der oftest skal en call to action til, så modtageren ikke blot gemmer din brochure til side eller helt glemmer den.
Dette kunne fx være en rabatkode til din butik, eller måske en SMS-konkurrence hvorfolk kan vinde noget som har en relation til dit produkt, så du rammer mere målrettet. Dette medfører en langt højere chance for at kunden kommer hurtigere i takt med dig.
Hvis du leverer en serviceydelse eller andet, vil jeg anbefale dig at folk kan bestille en opringning via mobilen. Grunden til dette er at langt de fleste modtager tryksagen efter din åbningstid, og højst sandsynligt har glemt det næste morgen. Rent fysisk kan det fungere på den måde at kunden fx skal sende en SMS med teksten PCHJÆLP til 1220. Når de har gjort dette, vil du selv blive informeret og få kundens telefonnummer - så du kan ringe dem op.
Mht. designet vil jeg blot anbefale dig at holde det så simpelt som muligt, så dit produkt eller din serviceydelser ikke drukner i en masse andet. Hvis du er frisk på at prøve kræfter med mobil markedsføring, er du mere end velkommen til at sende mig en e-mail med yderligere informationer - så hjælper jeg dig i gang til amino-pris selvfølgelig.