Hej, jeg har arbejdet en del med SEO på http://itstedet.dk/ har sådan set det hele "mener jeg selv" med internt på websitet. - Jeg skal have relateret indhold på artiklerne, der kan være med til at hæve det lidt.
Med vilje har jeg valgt ike at lave "SEO urls". Hvor meget ville det gør forskel at få det installeret?.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Der må du sætte dine egne (må jeg kalde dem sære?) lyster til side. Det er en faktor som alt andet, og vil helt sikkert tælle med som alle andre små tricks. Jeg vil i hvert fald anbefale, at du gør det...
Hvad giver mest mening for en besøgende på dit site - domain.dk/default.aspx?id=5 eller domaind.dk/tekst_formatering? Det hedder ren og skær brugervenlighed - ikke kun når en besøgende er på dit site men i høj grad også hvis potentielle besøgende ser en henvisning til siden på et andet site eller via en søgemaskine.
Det præcis samme gør sig gældende for søgemaskiner - der er ingen tvivl om hvad søgemaskinerne får mest ud af, så hvis nu både teksten, meta, henvisninger til artiklen OG url har noget med "tekst formatering" at gøre så er der en overvejende sandsynlig for at også søgemaskinerne mener siden har noget med emnet at gøre og derfor bliver rangeret højere.
Ja okay, det kan jeg godt se.men, ja det må kommer som en af de system forbedringer jeg har på listen. har et word doc med approx, 3000 ord. af forbedringer.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg ved ikke hvor gammel siden er, men jo længere du venter jo mere besvær. Gøres det nu er det lige ud af landevejen - venter du skal du (helst) tage højde for at både gamle og nye links fungerer samt at google for om-indekseret siderne.