Hejsa Jeg har efterhånden importeret lidt af hvert fra fjernøsten. Pt. overvejer jeg at importere diverse stålting til hjemmet, såsom salt/peberkværn, æggebæger, lysestager, lanterner, fade, skåle m.m. Alt sammen i meget meget god kvalitet - og til priser laaangt under DK priser. Mit problem er ofte at jeg skal tage mange styks, og jeg søger derfor andre der kunne have interesse i at gøre fælles indkøb. Jeg har været i fjernøsten og gøre indkøb, og har derfor mange kontakter til virksomheder. Jeg importere også stainless steel krukker, glasborde, lamper, havemøbler, MP4 afspillere, digitale foto skærme m.m., og vil også her kunne tilbyde fælles indkøb. Igen alt sammen KUN i meget høj kvalitet og til billige penge/nogle gange vanvittige priser. Alle andre ting (i høj kvalitet) til hjemmet i form af brugskunst, gaveartikler m.m. kan være aktuelle importvarer, så overvej om du evt. skal være med til at handle billigt. Det er som sagt mængden der er mit problem, men er vi 2-3-4 der køber ind sammen, ja så ser det pludseligt fornuftigt ud. Ideen er absolut ikke at jeg skal tjene på din medvirken, men kun at vi gør fællesindkøb+transport. Ønsker du dog at jeg løber "risikoen" ved handelen med fjernøsten, ja så kan du også bare bestille/købe varerne af mig (dog med et risikotillæg) - stadig til helt andre priser end herhjemme. I den sidste ende giver det den samme mulighed for større indkøb i fjernøsten. Send mig en mail, hvis det har din interesse, og skriv i mailen hvad du evt. kunne være interesseret i og hvor store mængder du evt. vil kunne aftage.
|
Hej Kenneth,
Vi kunne godt have interesse i det. Vi har ligenu bestilt en 20" container med elektronik fra kina, men er da meget interesseret i at høre hvad du kan tilbyde. Mail mig på jf@damb2b.com
Med venlig hilsen
Jesper