Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmanavn klage

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg står i den situation at jeg har oprettet mit firma og kaldt det Anders Ernst El-Teknik, da Anders Ernst, er mit navn. Nu er jeg blevet ringet op af en anden installatør, som kalder sit firma Ernst El ApS. Logo og biler er i vidt forskellige farver og udseende. Vil jeg risikere at kunne blive tvunget til at skifte navn. Det er ikke udelukkende af princip, men da folk kender mig ved navn. 

Mvh. Anders

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

AndersErnst:

Hej, jeg står i den situation at jeg har oprettet mit firma og kaldt det Anders Ernst El-Teknik, da Anders Ernst, er mit navn. Nu er jeg blevet ringet op af en anden installatør, som kalder sit firma Ernst El ApS. Logo og biler er i vidt forskellige farver og udseende. Vil jeg risikere at kunne blive tvunget til at skifte navn. Det er ikke udelukkende af princip, men da folk kender mig ved navn. 

Mvh. Anders

dækker i samme geografiske område? Umiddelbart vil jeg sige nej men hvis I gør det kan jeg være i tvivl

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan godt være et sammenfald rent geografisk. Dog er mit navn mit største aktiv, da det er sådan jeg er kendt i lokalområdet og tidligere ansættelser, så jeg ville være ked af at ændre det. Også i kraft af at have brugt en sum, omend overkommelig på markedsføring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)