Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af global website

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej
Jeg har den ydmyge plan, at indtage hele verden med udbredelse og salg "Business Information". Jeg har I Danmark lavet en del web information for iværksættere, som efter sigende og besøgstal er ret gode.

Jeg har en del erfaring fra arbejde i udlandet og en dag slog det mig at iværksætter over hele verden, har de samme udfordringer. Jeg har nu lavet en web site, der forsøger at favne alle verdens iværksættere.
 
En fungerende beta-udgave er nu klar. Kunne jeg få dig til at kikke på den og give mig noget feed back?
 
På forhånd tak
(Denne tekst har været offentliggjort før, men den manglede kommentarer. Den havde en kedelig overskrift, så få kikede på den)
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal se og få en web designer til at lave det om.

Jeg har ikke kigget på dit materiale, men designet og den underliggende kode er simpelthen for amatøragtigt.


/Martin




Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har så kigget lidt på materialet, dvs. ikke det hele, men tilfældigt udvalgte emner i kategorien The Dynamic Business Plan.

Jeg synes at materialet er alt for overfladisk til at jeg kan bruge det til noget. Mange af emnerne er kun beskrevet i overordnede vendinger på ganske få linjer. Jeg betragter ikke dit site som et værktøj/redskab, men mest af alt en ordforklaring af forskellige ord og begreber man kan løbe ind i som nystartet.
 
Blot min ærlige mening...
 
mvh Carsten
Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig. Layout er sendt til en grafiker. Det skal dog fortsat være enkelt og uden støj.
Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har den fået det endelige layout og tre hovedretninger:


  • Dynamic Business Plan
  • Basic Accountancy
  • Financial Management


Tjeck den ud igen - venligst.

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mogens!

Jeg synes det er en god og informativ side, men forsiden og sideopbygningen på www.100svar.dk er meget bedre!


 

 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes ikke videre om designet..
Det virker ikke tillokkende, og er simpelthen bare for useriøst og amatøragtigt.. :/ ..

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har lyttet til din kommentar. Jeg har dog ikke været i stand til at lave en "rigtig metro", kun en "tæt på".

Forøvrigt så kommer 100svar snart i nyt opdateret layout. Bare rolig, det ligner det gamle.

kh

Mogens

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)