Vores koncept bygger på, at lave skræddersyede jakkesæt, smokings og skjorter i den bedste kvalitet til fornuftige priser. Du kan selv designe dit eget jakkesæt, skjorte eller smoking. Desuden sender vi også folk ud til at opmåle rundt omkring i landet.
Man kan også bare bestille dem i lande som Indien og Kina... Så får du så meget mere...
Man får også så meget mere hvis man laver sin bil selv, samler sit eget brænde, laver sit eget tøj, dyrker sine egne grøntsager og jeg kunne blive ved. Men sjovt nok, så har jeg aldrig mødt en eneste der gjorde den slags, der tjente penge eller havde det særligt sjovt...
Så at bruge en dansk leverandør som kan spare en for masser af arbejde, så man kan holde fokus på de ting man ved noget om, det kan give så meget mere...
Jeg skriver bare så alle får mulighed for at spare rigtig mange penge.
Til Martin:
Jeg samler selv mit brænde... Det kaldes kvalitets tid. Når man selv er opsøgende får man tit andre gevinster med i købet. Jeg tror nu nok jeg kan finde en del mennesker, der synes det er yderst tilfredsstillende selv at ordne deres ting. Bortset fra at lave mit eget tøj dækker jeg nok de fleste punkter du skrev.
Jeg tror også deres vare kommer fra samme land. Men ok det er jo altid et valg man har.
Hvor tror du Kejserensklaeder.dk får deres vare fra?
Ud fra leveringstiden og det faktum at de ikke skrive det på deres side vil jeg sige Indien. Jeg har selv haft en side der solgte skræddersyet Nano Skjorter. Jeg fik dem også produceret i Indien. Super nemt og billigt. Jeg fik bestillingen og betalingen og sendte dem videre til Indien.
De kommer fra Italien. Nu sagde jeg jo faktisk ikke noget fordømmende eller moralsk - jeg stillede et spørgsmål, som tydeligvis provokerede et eller andet.