Succes med pressemeddelelser - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering & pressemeddelelser "

Succes med pressemeddelelser

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 48
Tilmeldt 11. jul 18
Indlæg ialt: 11

Skrevet 11-07-2018 kl. 16:55
Hej aminoer, jeg har efterhånden forsøgt at skrive nogle pressemeddelelser og sendt dem ud til journalister. Desværre har jeg ikke haft succes endnu. Har I nogle gode tips? Både ift. dét at skrive pressemeddelelsen, men også jeres approach når I skal have fat i journalisterne.

På forhånd mange mange tak for jeres tid! :-)
Amino-karma 4.750
Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. jun 16
Indlæg ialt: 1.103
Amino Plus Amino Ekspert
Kasper Friis
Skrevet 11-07-2018 kl. 21:08

Hej Frederik.

For det første skal du vide, at journalister bliver bombarderet i hoved og r... med disse. Men jeg kan anbefale dig denne guide: https://www.business.dk/businessdirect/guide-til-at-skrive-en-pressemeddelelse 

Dertil bør du nok overveje et professionelt hus, der kan hjælpe dig. 

Ses i pressen!

All inclusive-marketing til 9.995,- månedligt. Facebook. Mail. Adwords. SEO. Besøg Webbler i dag. Ring 81 40 59 48.

Amino-karma 48
Tilmeldt 11. jul 18

FrederikPaaske
Skrevet 11-07-2018 kl. 22:45
Hej Kasper,

Tak for dit input. Jeg har ikke helt opgivet endnu, så jeg vil lige vente lidt med at købe mig ind i et professionelt hus.....
Historien skal selvfølgelig også være god :-)
Amino-karma 119
Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. jun 18
Indlæg ialt: 26

Patrick
Skrevet 11-07-2018 kl. 23:18
Du kan med stor fordel sætte dig ind i de 5 nyhedskriterier (lav en hurtig google-søgning). Hvis ikke din historie opfylder alle 5 nyhedskriterier, bliver den med stor sandsynlighed afvist. Når du først har skrevet en god håndfuld af pressemeddelelser, som alle ender i medierne, så husker du dem til evig tid :-)

Patrick Hoffmann. Head of SEO & Press hos Kids-world.dk. Har aldrig solgt så meget børnetøj som nu. 

Amino-karma 78
Tilmeldt 12. jul 18
Indlæg ialt: 27

mille
Skrevet 12-07-2018 kl. 17:19
Du skal jo skrive noget med værdi og opmærksomheds faktor som de tror folk vil klikke på.
Hvad er dit produkt ?
Amino-karma 48
Tilmeldt 11. jul 18

FrederikPaaske
Skrevet 13-07-2018 kl. 12:52
Hej Patrick,

Tak for inputs - kan da se, at jeg manglede en enkelt en af dem :)
Amino-karma 48
Tilmeldt 11. jul 18

FrederikPaaske
Skrevet 13-07-2018 kl. 12:53
Jep, jeg forsøger at finjustere de artikler, som jeg allerede har forsøgt mig med. Det er faktisk mere en service, hvor vi er behjælpelige med at hverve nye ansatte til virksomheder. Men tror jeg har fundet min vinkel nu..... er i hvert fald optimistisk :D
Amino-karma 119
Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. jun 18
Indlæg ialt: 26

Patrick
Skrevet 13-07-2018 kl. 12:54
Velbekomme :-)

Patrick Hoffmann. Head of SEO & Press hos Kids-world.dk. Har aldrig solgt så meget børnetøj som nu. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed

Besøg vores andre hjemmesider :
lll