Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan flytter jeg renter fra rubrik 41 til virksomhedsordning?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige på falderebet:
Sidder og pusler med at udfylde den udvidede selvangivelse, hvor mine renteudgifter til realkredit er fortrykt i rubrik 41.

Dette beløb indeholder dog både renter for mit private realkreditlån og realkreditlån for en udlejningslejlighed. Jeg vil gerne fjerne den del, der vedrører min udlejningslejlighed, da jeg anvender virksomhedsordningen og derfor skal anføre dem i rubrik 117 i stedet for. Jeg kan dog ikke rette i det fortrykte beløb ud over, hvis jeg fratrækker det som "Beløb, du har med som en indtægt i din udenlandske indkomst", men det er jo ikke korrekt og giver ikke mening.

Er der nogen, der ved en løsning?

Tilmeldt 28. Jun 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, pyh ha, det løste heldigvis sig selv. Det var bare Skats hjemmeside, der var forkert sat op. Efter at have forsøgt alt (og googlet som en gal), gav jeg op og trykkede godkendt på trods af advarsler om, at jeg havde anført de samme renteudgifter to gange. Og da jeg så fik mine tal til gennemsyn og blev spurgt om jeg kunne godkende dem igen, så klikkede jeg nej og kom tilbage til selvangivelsen, hvor den manglende funktion nu var blevet tilføjet. Kors et bøvl og øv, at jeg lige har spildt 2½ time på det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at være sikker, tror jeg du har overset knappen - "fold alle felter ud" som er øverst - (eller du kan søge specifikt felt ud fra fri tekst og få foldet ud) Din tur via godkend har åbnet alle felter der ikke inden var synlige TROR jeg - En del misser det med at man skal folde ud, da standard kun viser de mest brugte felter for ikke at forvirre folk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)