Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har skrevet en bog, samt lavet nogle tegneserier og planer om at være mere aktiv på min blog, på min side, der er målrettet universitetsstuderende.

Jeg har været igennem adskillige hjemmesider, men har nu fået en side, jeg er godt tilfreds med.

Jeg synes dog stadig ikke, at den konverterer, som godt som jeg kunne have håbet.

Hvad siger I? 

Er der noget der falder jeg i øjnene og muligheder for forbedringer?

Alt feedback modtages gerne.

Siden er studiebooster.dk

På forhånd tak

Mvh. 
Christian Jespersen

Tilmeldt 28. Jun 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chrsitian

Det er sent om natten, så jeg har kun lige skimmet din hjemmeside lynhurtigt. Men det gør de fleste folk alligevel også  i den virkelige verden, så her kommer to førstehåndsindtryk til ting, du kan forbedre:

1. Dit seneste blog-indlæg er 3/4 år gammelt, og før det kom der 1-2 om måneden, så det virker som om, du er gået i stå eller startede for ambitiøst ud. Du behøver ikke at have en blog, men hvis du har, så skal den helst være aktiv.

2. Dit layout virker flagerende og der er for meget, der flyver rundt og bevæger sig, så man har svært ved at fokusere på det, du har skrevet. Fx at menulinjen skifter fra sort til hvidt, når man scroller ned, at folkene i neonfarver på sort baggrund bevæger sig ud mod højre, at der kommer ikoner til sociale medier midt på hvert eneste billede, som man fører musen ind over, og ude i venstre margen bevæger en endnu længere liste af ikoner sig også ind på siden - og hvis skærmbilledet er smalt, kommer ikonerne endda til at dække for noget af teksten.

Held og lykke med det hele, du har fat i noget godt.

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Fra  LuBlu Media Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg også klikket lidt rundt på siden og har fundet et par ting jeg vil kommentere:

- Den sorte header med de 4 mennesker virker lidt kedelig og heller ikke så let at tyde (det kunne godt ligne 2 backpackere på vandring og 2 med kufferter, som samtidigt bærer på noget under hagen). Noget som vil passe bedre til sitet er billeder af mennesker og allerhelst de mennesker du vil nå ud til, altså universitetsstuderende. Du kan sagtens bevare de tekstbudskaber du har stående.

- Når man har scrollet ned på siden og menubjælken er hvid, så bliver det valgte menupunkt også hvidt og det samme sker når man holder musen over menupunktet.

- Måske er det bare mig der er langsom, men jeg skulle halvvejs ned på forsiden før jeg fandt ud af hvad det egentlig er du tilbyder. I disse moderne tider kan produktet jo være mange ting. I dit tilfælde er det en bog, men det kunne jo også have været video. Så jeg vil anbefale dig at vise frem hvad det er man får før afsnittet med del 1 og del 2.

- En sidste mindre detalje er logoet i bunden. Det mangler lidt i begge ender og det er lidt synd. Hvis det ikke kan vises uden at være skåret af, så bør det have en blød overgang over til den hvide baggrund så man ikke ser det så tydeligt.

Held og lykke med projektet :-)

Freelance digital designer - tryk - web - illustration - billedbehandling

http://lublu.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)